От началото на април "ЧЕЗ Електро България" АД електронно подпомага клиентите си, да следят потреблението на електроенергия, това позволява да се оптимизират разходите.

Електронната услуга дава възможност на клиентите да получават мониторинг и точна справка за потреблението на електроенергия за период от 36 месеца назад, с отразено процентно отклонение /нарастване, намаляване/, както на всеки обект, така и общо за всички обекти на клиента.

Услугата "Енергиен мениджър", освен сравнение на консумацията на електроенергия в различните обекти на клиента, проследява и потреблението на конкретен обект, като се идентифицират и възможностите за спестяване на разходи при прилагане на мерки за енергийна ефективност.

Визуализацията на данните под формата на графики позволява ясно идентифициране на нуждите от по-ефективно използване на електроенергията. Докладът може да бъде използван за изпълнение на действия и въвеждане на мерки, целящи намаляване на нецелесъобразното и неефективно енергийно потребление в определени обекти.

Продуктът "Енергиен мениджър" може да бъде заявен във всеки Център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ.

Изготвя се в excel формат и се изпраща на посочен от клиента имейл до 10 дни след заявяване и заплащане на услугата.

Повече информация може да бъде получена в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ, денонощната информационна линия, на корпоративния уеб сайт и по електронна поща.