Не мога да каже, че сме толерантни по пътя и не само в София. Да влезеш в колата е все едно да застанеш зад клавиатурата. Там (хората) стават "големи революционери" и много ги разбират нещата. Колата става защита и се сдобиваш с кураж и смелост. Toва заяви пред БиТиВи Тодор Тодоров, криминален психолог, относно агресията на пътя.
По думите му действителността е такава, че хората все повече прибягват до физическа саморазправа и изземват функциите на институции и да раздават "правда". "В други държави, когато се проявява агресия, съдът може да те накара да отидеш на терапевтична сесия и ако не се справяш, да не ти върнат книжката. Тук това го няма", посочи Тодоров.
Криминалният психолог добави, че в системата на МВР се наблюдава много сериозна деморализация и даде пример със служителя на ГДБОП, заловен с наркотици.
"Проблемът в системата е много сериозен. Често общувам с колеги в системата. Такава деморализация в служителите не съм виждал в последните 24 години. Този човек, ако взима перманентно наркотици, няма как началниците или колегите му да не са го забелязали. Сега се петнят всички служители. Ако този човек не взима постоянно наркотици, а е подтикнат заради някакво събитие към това, също е проблем. Аз още днес бих отишъл с тестове в отдела на този човек", допълни Тодоров.
nsmilitia
на 10.10.2022 в 12:07:56 #2bozhian-ivanov, ти не умре ли от спин бе руска к*рветино?
shtimpo
на 10.10.2022 в 10:23:49 #1Причини за жертвите на ПТП: 1. Пътна структура в плачевно състояние; - износена, и често пъти подвеждаща маркировка; - пътни знаци, които биха били полезни само на джедаи (да виждате в бъдещето, че идва знак за намаляване на скоростта, за да имате време да го сторите при минимален спирачен път); - обновяване на знаците за опасен/остър завой!!! - липса на светофари там, където има крещяща нужда от тях 2. Липса на адекватни мерки за нарушителите, също както и липса на поощрителни мерки за изрядните (тояга - морков) 3. “Манталитет”, който може да бъде “усмирен” с подходящите мерки. Всичко това се разрешава с диалог. Отворете канали за комуникация с всички участници в движението, вкл. пешеходци. Адрес за писма, електронен адрес, телефон; всичко, което ви дойде на ум и ги оставете отворени 24/7 за три години. Започнете кампания за осведомяване на хората, че мнението им има значение. Нали се сещате - за разлика от сега - “експерти” кимат авторитетно “той електората е еди-какъв-си”. Не е толкова трудно.