Мобилният оператор A1 ще предостави компенсация на всичките си потребители заради срива в услугите си. Това обявиха от телекома.
По-рано през деня потребители от някои части в страната изпитаха пробелми с провеждането на обаждания и изпращането на SMS-и.
"А1 приема с голяма отговорност ролята си да предоставя възможности за свързаност за милиони клиенти в страната. В знак на извинение за временните затруднения с 2G и 3G мрежата на 29 април, компанията ще предостави неограничени възможности за комуникация - минути, мегабайти и скорост, на всички свои клиенти на мобилни услуги", посочват от компанията.
Компенсацията за причиненото неудобство ще важи през целия месец май и може да бъде заявена през Моят А1. От нея ще могат да се възползват всички клиенти, независимо дали са наблюдавали смущения във входящите и изходящите си обаждания по време на периода, уточняват още от мобилния оператор.
Оттам посочват също така, че по този начин ще дадат възможност на повече хора в страната "да общуват спокойно и да се възползват от неограничени минути, мегабайти и скорост по време на изпълнения с празнични дни и абитуриентски балове месец май".
Потребителите, които предпочетат да посветят тези дни на пролетни пътувания и ваканции, могат да се възползват и от изгодните условия на роуминга от А1.
"По време на временните смущения абонатите на компанията, които използват VoLTE и VoWIFI, можеха да продължат да провеждат разговори безпроблемно. Затова А1 препоръчва на клиентите редовно да проверяват настройките на своите мобилни устройства и по възможност да активират тези функционалности", се казва още в съобщението на мобилния оператор.