Скоро компаниите America Online и Yahoo ще пуснат в действие система за платена доставка на електронни писма за корпоративните си клиенти.

Таксата в размер на една четвърт до един цент на писмо ще се взима от компаниите, за да гарантира доставката на съобщението до правилния адресат.

Компаниите, които плащат "препоръчаното" писмо, ще трябва да подписват декларация, че получателят е съгласен да получава въпросното съобщение. Ако бъде доказано обратното, те ще загубят изцяло правото си да използват пощенската услуга.

В AOL и Yahoo са убедени, че тази схема ще гарантира коректното доставяне на корпоративна кореспонденция и ще намали спам-съобщенията.

Както и досега, потребителите на AOL и Yahoo ще могат да изпращат безплатни електронни писма, но платените ще се обработват по нов начин.
Така например, в AOL платените писма ще се доставят директно в кутията на получателя, прескачайки всички антиспам филтри, които биха пренасочили писмото към кофата или биха отстранили от него определени препратки и изображения.

До два месеца AOL ще започне доставката на съобщения през системата Goodmail. Платените съобщения ще бъдат маркирани с надписа "AOL Certified E-Mail".
Засега от Yahoo не обявили как ще маркират своята платена кореспонденция.

Източник: IDG.bg.