Компаниите Facebook и Samsung обмислят партньорство, съобщава изданието Bloomberg, цитирано от PixelMedia.bg. По-рано тази седмица изпълнителният директор на социалната мрежа Марк Цукерберг се е срещнал с президента на корейците Шин Чен Кюн.

За съжаление, не става ясно каква е била темата на разговорите между двете компании. От Bloomberg спекулират, че се е обсъждало партньорство, свързано с мобилните реклами.

Това е нещо, върху което Facebook акцентира сериозно в последно време. С оглед на факта, че все повече хора се сдобиват с умни телефони или пък таблети, то нуждата да се навлезе сериозно в мобилната реклама изглежда като нещо задължително.

Изборът на Samsung като партньор на Facebook също е логично. Корейската компания има най-голям пазарен дял при умните телефони, заради което изглежда като най-привлекателният избор на социалната мрежа за партньор.

Все пак, към момента не е ясно колко са напреднали преговорите между двете компании. Също така не е известно как точно би изглеждала една евентуална тяхна обща услуга.