Google патентова нова методика за публикуване на реклами в компютърни игри, съобщават от IDG.BG.

Методиката включва възможност за мониторинг и анализ на поведението на геймърите по време на игра.

Google предполага, че информацията за това каква музика слушат геймърите по време на игра, какви действия извършват и как общуват с други потребители ще помогне на компаниите по-ефективно да използват рекламните възможности в игрова среда.

Методиката би могла да бъде особено полезна ако се използва в такива многопотребителски игри и виртуални светове, като Sims Online и Second Life, които представляват доразвита концепция за Интернет чат с добавен графичен интерфейс и допълнителни възможности.

Новата методика предизвика тревога сред някои защитници на личната информация. Представители на Google все още не са обявили в каква сфера и за какви цели ще бъде използвана методиката.