Австралийският медиен магнат Рупърт Мърдок изпрати лично своята жена Уенди Денг в Китай, където тя ще ръководи пускането на китайската версия на популярния сайт MySpace, който вече се превърна в Съединените щати в Интернет общество от нов тип, съобщават от IDG.BG.

Мърдок е аргументирал командировката на жена си с това, че тя владее китайски език, пише вестник The Guardian.

Милиардерът иска да създаде китайска версия на популярния портал съвместно с партньори от Пекин, които според неговите думи ще притежават 50 % от предприятието.
Сред причините за интереса на компанията на Рупърт Мърдок News Corporation към китайския пазар е, че страната заема второ място в света след САЩ по брой на Интернет потребителите, наброяващи 123 милиона души.

За да стъпи на бързо развиващия се пазар обаче екипът на MySpace планира съществено да адаптира съдържанието на портала, съобразявайки се с китайската аудитория. News Corporation вече се сблъска с първите проблеми в азиатската страна, свързани с нежеланието на властите в Пекин да позволят разпространението на Интернет материали, съдържащи призиви за подривна дейност, както и такива с порнографско съдържание.