Лейди Гага, която е вече наричана от някои кралица на социалните медии с 25 млн. читатели в Туитър, повече от 50 млн. фенове във Фейсбук и с около милиард гледания на клиповете и в YouTube се е решила да направи собствена социална мрежа - Little Monsters (Малки чудовища) - сайт, насочен към нейните почитатели чрез който се планира тя да се обръща към феновете си, или както се изразяват "експерти" - "социална мрежа, насочена към тесен кръг от хора - почитатели на певицата". Същата певица обаче има 50 млн. почитатели във Фейсбук, нещо, което изключва фразата "тесен кръг", съобщава българският технологичен портал kaldata.com.

Сайтът е разработен от компанията Backplane, чиито основател е и мениджър на певицата Трой Картър. 

"Целта на Backplane е да събира заедно общности, и общноста от фенове на Лейди Гага ще е целевата група, посредством, която ще видим как ще потръгнат нещата.", заявява един от шефовете в компанията Мат Микелсън. Той допълни, че компанията им ще се концентрира върху изграждането на онлайн общности. "Ние наистина мислим, че можем да променим света", завършва Микелсън.

Понастоящем, сайтът се намира в открито бета-тестиране, а регистрацията на нови потребители се осъществява само чрез покани. Една от функциите, например в социалната мрежа е наличието на чат-стая с вграден преводач. 

От компанията съобщават също така, че възнамеряват откриването на социални мрежи и на други звезди. В допълнение, от Backplane заявяват, че това е наложително защото в интернет е пълно с "жалки лични странички и любителски фен-клубове" и е време да се премине на едно съвършено ново ниво.