Последното издание на MG разбули променения си дизайн. В този вид малкият състезател ще бъде показан и на изложението в Бирмингам следващата седмица, съобщават от Агенция Speed-Press.

Това издание на ZR е своеобразна еволюция в традиционния дизайн на марката, отбелязала тази година своя 80-годишен юбилей.

Ключовите елементи във външността са двойните халогени отпред, двата ауспуха отзад, четирите въздухозаборника.
Нови са и броните, като задната е станала по-ъгловата. Промени е претърпяла и предрадиаторната решетка. Всичко това дава на модела свеж спортен имидж.
Дори специфичната емблема на MG и страничната лента, която обозначава ZR, задният спойлер придават нова визия на модела.

Интериорът е изцяло съобразен с правилата на ергономичността, педалът на съединителя е изнесен по-ниско.
Дроселовата клапа е променена както при дизеловите, така и при бензиновите двигатели, за да отговаря в по-голяма степен двигателят на нуждите да този малък изтребител.
Задното окачване е спортно. Нови 16-инчови лети джанти са включени в стандартното обзавеждане, като опция се предлагат по-големи алуминиеви 17-инчови.
Ако сте натиснали бутона за отключване на автомобила, но никой не отвори вратата, той автоматично се заключва след 30 секунди. Когато малкият боец набере скорост по-висока от 5 км/ч, се случва същото. Процедурите са придружени със звукови сигнали.
Двигателят също се изключва от бутон. За сигурността се грижат стандартните ABS и EBD, въздушната възглавница за шофьора.

На пазара конкуренти на автомобила ще бъдат Renault Clio, Ford Fiesta, VW Polo, Peugeot 206 и Opel Corsa. Автомобилът се предлага в жълто, червено, сив металик или перлените оттенъци на синьото, зеленото, черното и червеното.

От силовите агрегати, които задвижват малкия спортист, с най-малък работен обем е 1,4-литровият бензинов с максимална мощност 103 к.с.
Неговият 1,8-литров събрат е с две версии на мощността - 117 к.с. или 160 к.с.
Дизеловите двигатели са 2,0-литрови, с максимална мощност 101 к.с. за обикновения, и 113 к.с. за този с турбокомпресор. Отпред е избрано класическото окачване тип MacPherson с телескопични амортисьори.

При дилърите автомобилът ще се появи в началото на юли.