В интернет се появи информация, че компанията Microsoft вече сложи ръка върху социалната мрежа Jellyfish.com. До момента няма официална информация от страна на софтуерния гигант, както и липсват данни за финансовите условия на сделката. Единственото, което се знае е, че социалната мрежа ще запази идентичността си и всичките 26 служителя ще останат на работните си места.

Jellyfish.com е една от малкото социални мрежи, насочени към една от основните женски слабости - пазаруването. Най-общо, всички потребители на мрежата имат възможност да пазаруват в сайта като участват в ежедневните аукциони. Всеки ден преди 13.00 часа Източно време, когато започва самия аукцион, се обявява списък с предмети, за които ще се наддава. Тези предмети могат да бъдат видеокамери, фотоапарати и всякакви други неща.

Разликата при тези аукциони е в това, че цената вместо да расте нагоре, пада надолу. Възможно е да се получи следната ситуация - iPod-ът, който винаги сте искали да имате, е първия момент може да е с 20% отстъпка, а след 2 минути - с още 5% по-ниска. Аукционите носят названието "Smack Shopping" именно заради начина за определяне на крайната цена.

Jellyfish.com е разработка на Брайън Уиганд и Марк МакГайър и дебютира като търсачка за пазаруване през юни, 2006 година. През ноември се реализира аукционът Smack Shopping, който набира популярност сравнително бързо. През октомври миналата година две инвеститорски компании наливат свежи финансови средства, възлизащи на 5 млн. щатски долара.

Източник: Vision For Web