На 5 март 2013 София е домакин на третия IAB Форум България, в който ще вземат участие над 20 български и международни специалисти в областта на дигиталната реклама. Тази година събитието ще премине под мотото „I Love Digital" и отново ще събере на едно място рекламодатели, представители на рекламни и медийни агенции и медии, за да видят, чуят и споделят най-новото за най-динамичния маркетинг свят.
Първият панел на събитието ще хвърли поглед към съседни и по-далечни пазари. Успехите и предизвикателствата, с които се сблъскват съответните пазари ще представят представителите на националните IAB асоциации - Габриела Степанович, изпълнителен директор на IAB Сърбия, и Ендре Сомоги, управител на IAB Унгария.
Мениджърът на програмата за саморегулация за поведенческа реклама в Европа Йонел Нафтаналия ще обясня нагледно какво прави IAB в областта на саморегулацията, за да защити по-добре потребителите.
С втория панел ще се даде оценка за разходите за реклама в социалните мрежи и в SEM. От своя страна, Камила Нигматулина от IHS Screen Digest ще представи данни за тенденциите в Централна и Източна Европа, касаещи видео реклама и свързани устройства.
Третият и четвъртият панел ще се фокусират върху многообразието на форми и канали в дигиталната реклама, както и върху използването на различни похвати за оптимизиране на резултатите.
Thinkdigital, Нова Броудкастинг Груп, Нет Инфо.БГ, Httpool, Publicis Cybermark и „Победа" АД са само част от компаниите, които ще споделят своя опит с участниците във Форума.
В петия панел ще се говори за измеримостта на рекламата и комуникацията в Интернет и по-специално възможностите за измерване на успешността на дадена кампания, като реални примери ще представят медии и доставчици на услуги като Икономедиа и AII Data Processing.