За изненада може би на голяма част от мъжете, техните нежни половинки биха предпочели да получат като подарък плазмен телевизор вместо скъпо диамантено бижу. 77% от дамите са отговорили в полза на плазмата в проучване на компанията Oxygen Networks, съобщават от TechNews.bg.

Оказва се, че жените са "гладни" за хай-тек джаджи толкова, колкото и мъжете. В подкрепа на това твърдение е и друг резултат от проучването: 78% от дамите предпочитат най-върховия модел клетъчен телефон или цифрова камера пред един чифт дизайнерски обувки.

Прелестната дамска рокля и въобще дрехите също са пренебрегнати от повечето съпруги, за сметка на желанието да получат за рождения си ден плеър iPod на същата цена, според данните на Oxygen.

Всичко това идва да подскаже на технологичните рекламодатели да отделят повече внимание на женската аудитория. 79% от анкетираните представителки на нежния пол са интересуват и постоянно използват технологиите. Освен това, 73% от дамите вземат сами решенията за покупка на хай-тек устройства.

Изследването открива също, че и двата пола притежават сравним брой хай-тек джаджи - средно по 6,6 при жените и 6,9 при мъжете. Както и че изразходват почти едно и също време за занимания с технологии, по 15 и 17 часа съответно за жените и мъжете.

Самата компания Oxygen, автор на проучването, лансира себе си като единствената кабелна мрежа, притежавана и поддържана от жени. Услугите на мрежата се ползват от 68 милиона домове. Според други анализатори на пазара, данните на Oxygen не са изненада, тъй като ежедневието на съвременната жена е много динамично и тя търси технологии, които ще улеснят живота й.

Изненадващо обаче е поведението на доставчиците на технологични продукти. Те се опитват да привлекат вниманието на жените с розови джаджи, например, вместо да наблегнат на качества като удобство, интуитивност и полезност, посочват от Current Analysis. По отношение на дизайна, и мъжете, и жените искат едно - тънки и секси устройства.