Мрежовите оператори могат да подслушват разговорите на абонатите и да прихващат техните SMS съобщения, като събраната информация се предоставя на рекламодателите. Те, от своя страна, ще използват данните, за да рекламират на мобилните потребители подходящи продукти и услуги.
Подобна услуга ще бъде активирана само със съгласието на потребителите, уточнява медията. Абонатите пък ще получават по-изгодни тарифни планове.
Motorola и други компании са разработили технология за сканиране на съобщенията, която заедно с информацията от телефоните с GPS възможности позволява да се определя не само мястото на абоната, но и съдържанието на разговорите.
Според представител на компанията, технологията все още се намира в процес на разработка. Към момента тя може да се прилага при текстови съобщения, а в бъдеще се планира търсене и в гласовите разговори.
По данни на Berg Insight, през 2007 година разходите за мобилна реклама ще достигнат 0,8% от общия обем на цифровата реклама, а през 2012 година - 7,5%. В стойностно изражение, пазарът на мобилна реклама ще достигне 11,35 милиарда долара през 2011, прогнозира Informa Telecoms & Media.
Източник: technews.bg
GeorgiMateev
на 05.11.2007 в 03:20:26 #13Sisco
на 04.11.2007 в 23:56:49 #12batSpiro
на 04.11.2007 в 19:21:34 #11myuser
на 03.11.2007 в 21:13:21 #10jdru
на 03.11.2007 в 12:02:36 #9Чипоносец
на 03.11.2007 в 10:16:05 #8growchie
на 02.11.2007 в 22:27:15 #7BearEgg!
на 02.11.2007 в 19:58:49 #6Hirotama
на 02.11.2007 в 19:49:28 #5BearEgg!
на 02.11.2007 в 19:29:06 #4круто_чувак
на 02.11.2007 в 19:26:01 #3BearEgg!
на 02.11.2007 в 19:20:32 #2Nickname
на 02.11.2007 в 19:11:19 #1