
Според EBay - новите притежатели на правата над Skype, сривът, поради който над 220-те милиона потребители на услугата за онлайн телефония останаха на сухо се дължи на софтуерен бъг, а не на хакерска атака.
Според софтуерните инженери на компанията проблемът се дължи на неправилната работа на алгоритъм, подсигуряващ мрежовата поддръжка на Skype.
Проблемният алгоритъм осигурява взаимодействието на Skype клиента, инсталиран на машината на отделния потребител с остатъка от Skype мрежата.
Въпреки сравнително бързото възстановяване на услугата сривът предизвика силно безпокойство в бизнес средите.
Според анализаторите то се дължи на страхът от потенциални нови проблеми с комуникацията както при Skype, така и при други доставчици на VoIP услуги.
Повечето експерти в телекомуникационната индустрия смятат, че сривът Skype е още един симптом, показващ уязвимостта на VoIP телефонията.
Друга популярна компания - Vonag, водещ независим VoIP доставчик за територията на САЩ, наскоро също се сблъска със сериозни проблеми, но от правно естество.
Като прибавим и актуалния срив в услугите на SunRocket - друг известен VoIP доставчик, за повечето бизнес клиенти везната вероятно вече се накланя обратно в полза на по-традиционните комуникационни доставчици.
AcOrP
на 21.08.2007 в 20:13:49 #16stelf
на 21.08.2007 в 13:30:17 #15Nik604
на 21.08.2007 в 12:29:58 #14ruskov
на 20.08.2007 в 03:04:11 #13Яростен
на 19.08.2007 в 15:27:24 #12Hmmm
на 19.08.2007 в 05:13:49 #11Sonic
на 18.08.2007 в 23:38:51 #10smirn0ff
на 18.08.2007 в 20:25:36 #9Hmmm
на 18.08.2007 в 20:06:34 #8SoMe_BoDy17
на 18.08.2007 в 19:40:41 #7Ясен
на 18.08.2007 в 19:40:36 #6CAMyPAu
на 18.08.2007 в 17:53:21 #5....
CAMyPAu
на 18.08.2007 в 17:51:24 #4Nazional
на 18.08.2007 в 15:11:33 #3SoMe_BoDy17
на 18.08.2007 в 15:06:19 #2Insomnia
на 18.08.2007 в 14:43:47 #1