
За първи път BulgariaTravel беше представен в Лондон в рамките на българското участие на World Travel Market от 10 до -13 ноември.
На адреса на сайта всеки посетител би могъл да намери изчерпателна информация за страната, разделена в няколко основни категории:
About Bulgaria (за България)
Getting to Bulgaria (идвайки в България)
Destinations (дестинации в България)
Sights & Activities (забележителности и атракции)
Accommodation (настаняване)
Transport (транспорт)
Brochures (брошури).
Събирането и предоставянето на информацията е един постоянен процес, и сайтът може би тепърва постепенно ще се разширява и обогатява. Този процес е изцяло в ръцете на Изпълнителната национална агенция за туристическа реклама и информация (ИАНТРИ).
Добавянето на нови менюта и подменюта, както и информацията в тях, в това число текстове, снимки и файлове, се прави от екип на агенцията чрез уеб базиран софтуер за управление на съдържанието в реално време, изграден от Design.BG Studios.
BulgariaTravel.org е едно чудесно представяне на България, и е един от най-атрактивните туристически сайтове които съм виждал, сподели Стенли Лайт директор на проекта Севърн Сайт Еърпорт, след една от презентациите на сайта в Лондон.
По осъществяването на проекта работиха екипи от офисите на Design.BG Studios в Швейцария, Чехия, Великобритания и разбира се в България.
Структурата и визуализациите на проекта са изградени на база на дългогодишен опит в областта на туризма и високо технологичните решения.
Концепцията е съобразена с психографския профил на така наречения “E-Traveler”, как той иска да получи определена информация, как я търси и осмисля.