През 2014 година разходите за мобилна реклама в света ще достигната 18 млрд. долара, сочи изследване на Gartner, цитирано от Money.bg.
Аналогичният показател през 2013 година според оценката на експертите е възлязъл на 13,1 млрд. долара. Специалистите смятат, че обемът на разходите за мобилна реклама ще се увеличат до 41,9 млрд. долара през 2017 година.
Броят на мобилните уеб сайтове и приложения расте по-бързо, отколкото марките успяват да заявят рекламно пространство на дисплеите на мобилните устройства, отбелязват още Gartner.
В изследователската компания смятат, че сериозно увеличение на мобилната реклама ще се наблюдава във всички региони на света, но най-високи показатели ще демонстрира Северна Америка.
by dip BG
на 22.01.2014 в 05:13:29 #1Тhe Canadian..... , ами къде да е ве канадска утрепиЙо с прозвище цървул
БлякБери загина, Моторола също, а АйШийт ще ги последва неотлъчно , Уин е боза, а АйОС е чорба
А ти си миризливо лаЙно
