Всички мобилни оператори и предприятия, които предоставят телефонни услуги, подписаха договори за правилата за преносимост на номерата на „едно гише".
Това съобщиха от Комисията за регулиране на съобщенията, цитирани от money.bg
Процедурата ще улесни абонатите, които искат да преминат към друг мобилен оператор, но да запазят номера си.
Заявлението за преносимост вече ще се подава само при избрания от потребителя оператор.
Срокът за осъществяване на преносимостта е 7 дни за мобилни и географски номера и 10 дни за негеографски. Услугата за потребителите ще бъде достъпна от 6 август 2010.
parite_v_neta
на 11.08.2010 в 13:34:53 #6http://turbobit.net/09c6e0psig7x.html Най накрая се намери порн*то с Андреа . Споделете го и с други хора преди да бъде изтрито и го свалете .
динев
на 13.07.2010 в 23:29:08 #5народе стига сте плюли. Като сте толкова умни станете провайдери на услуги вие. На един от по-долните постове където пише, че хората потдържащи сървъра на виваком са били горе долу грамотни - ти като си толкова грамотен защо не си отишъл там да работиш. За тези които ги интересува работя за Мтел. Който изка да ползва нещо да си го плаща или да не го използва.
posredstven
на 07.06.2010 в 16:39:03 #4Това в европа отдавна е така А какво стана с тъпите 2-3 годишни договори ? У европата дори да имаш договор смяната на оператора е безпроблемна У Булгарско искат неустойки . За какво ? неизползвана услуга не следва да се плаща Къде е КЗП ...
titanik
на 06.06.2010 в 15:00:09 #3Интернет доставката на Vivacom е меко казано БЕЗОБРАЗНА Никой на доверие да не се подлъгва по техните реклами по съответните им пакетни доставки на разни услуги. Аз им повярвах и сключих договор за доставка на интернет и телефонна услуга /за което много съжалявам/, но интернет доставката им е под всякаква критика. За безобразната им интернет доставка има няколко вероятности: 1- Правят го умишлено с цел да си поръчаш доставки с по-високо заплащане /най-вероятното/ 2- Сървърите им не са в ред и не се поддържат правилно /малко вероятно/ 3- Техническият персонал поддържащ сърварите е горе долу грамотен /което е извънредно недопустимо и не е за вярване/ Препоръка: Ако някой реши да подпише договор с vivacom за какъвто и да е пакет услуги, нека към договора, предложен от тяхна страна, собственоръчно във всички екземпляри да добави, че подписва с условие за определен от клиента изпитателен срок/най-малко 1 месец/. По този начин клиентът ще е в пълното си право да прекрати договора си с vivacom, ако не се спазват условията обещавани от страна на vivacom. Ако подобна добавка не бъде приета от страна на vivacom, то по-добре ще е да не се приемат /на сляпо/ обещанията по съответния пакет услуги и да не се стига до сключване на договор. Светът на капитала се управлява от вълчи закони, така че внимавайте. Войната с клиента, винаги води до поражение на компанията. Крайно време е моралът и коректността, да заемат полагащото им се място в бизнес отношенията, а некоректните да бъдат изхвърлени зад борда.Докато vivacom не си оправят интернет услугата си, аз ще продължавам да разпространявам това предупреждение Излъган от vivacom клиент
mAs7eRa!
на 02.06.2010 в 22:38:06 #2Намалете цените между различните оператори! И какъв е този бавен и скъп интернет?! По европа дават по 8мбита за 10-15 лева на месец неограничено.. това няма ние да го доживеем ...
Bono
на 02.06.2010 в 15:55:37 #1Яжте ми к_ра, мобилните оператори, това трябваше да е възможно много отдавна !!! Какво стана с намаляването на цените на разговорите и интернета ?!? Само си измисляте нови абонаментни планове![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/mad.gif?_=1446728989)