След като през юни стана ясно, че смарт часовникът, който Intel пусна на пазара, дава дефект, от технологичната компания призоваха клиентите да върнат устройството.
В замяна фирмата ще компенсира потребителите с парично обезщетение, пише International Business Times.
До решението от страна на технологичния гигант се стигна, след като към компанията се обърнаха недоволни от функционирането му клиенти.
Потребителите подали сигнал, че умният часовник дава дефект и апаратът е склонен към прегряване, което причинява наранявания и дори изгаряния по китките на притежателя му.
От технологичната компания решиха да се заемат с проблема и опитаха да актуализират софтуера на устройствата.
В сряда обаче корпорацията излезе с призив към потребителите на смарт часовниците да върнат устройствата и поднесоха извинение за неудобството.
„Много е важно да прекратите използването на своя часовник и незабавно да го върнете”, пишат от Intel в изявление до потребителите си.
В замяна компанията ще компенсира клиентите си, като им върне парите.
За притежателите на титаниевата версия на тялото - Basis Titanium, е предвидена сумата от по 344 долара, като компанията поема всички такси и доставката на часовника.
Сумата за Basis Peak версията, често закупувана от активни хора и спортисти, е различна за отделните държави.
Американските потребители на този модел ще получат обратно по 234 долара, като също са освободени от такси и доставка.
Стойността на останалите аксесоари, свързани с продукта, като зарядното устройство и верижките за смарт часовниците, също ще бъдат възстановени напълно.
От Intel не притискат клиентите си с крайни срокове, но препоръчват на потребителите да върнат устройствата възможно най-скоро.
Технологичният гигант спря да предлага на пазара умните часовници още през юни, след като в компанията постъпиха сигнали за прегряване на устройствата.