Световната организация по туризъм нареди България сред 64-те най-добри примера за дестинации, които използват силата на туризма за устойчив растеж, съобщават от Министерството на туризма.

В класацията страната ни е представена с два рекламни видеоклипа - Find Your Story и Cultural tourism, Gourmet cuisine & Wine. В тях България се рекламира като дестинация с множество възможности за туризъм през цялата година, като се набляга на богатата ни история, морски и летен туризъм, както и на винено-кулинарния туризъм, който набира популярност.

Всички 64 клипа са публикувани тук:

https://www.youtube.com/playlist?list=PL1J3wwM1RSVE4fOZjri3uUnr-ZKM2j2Ez

Българските клипове са следните:

https://www.youtube.com/watch?v=05hLnlRtGIU&list=PL1J3wwM1RSVE4fOZjri3uUnr-ZKM2j2Ez&index=43

https://www.youtube.com/watch?v=ddzOzsC0fnw&list=PL1J3wwM1RSVE4fOZjri3uUnr-ZKM2j2Ez&index=60

Чертаят нова стратегия за туризма: 9% ДДС, карта на велоалеите и със спа туризъм да конкурираме Италия

Чертаят нова стратегия за туризма: 9% ДДС, карта на велоалеите и със спа туризъм да конкурираме Италия

Кирил Петков разбира, че не е като в Швейцария, нито в Рио де Жанейро