Лоша организация при изхранването на туристите е причината за възникналото напрежение между гостите на двата хотела в курорта "Златни пясъци", които били обслужвани от един ресторант.

Това е показала спешната съвместна проверка на Министерството на туризма и Комисията за защита на потребителите, започнала след сигнала на турист за бой в ресторанта в почивните дни между български и румънски туристи и персонала заради това, че храната не била достатъчна за всички.

От единия хотел са предложили на всички свои гости от Великденските празници да повторят ваканцията си за същия престой през месеците юни или септември, като единственото условие е да направят своята резервация поне месец предварително.
Проверката продължава.

Експертите на Комисията за защита на потребителите съветват гражданите при подобни ситуации да се обръщат директно към контролните органи, за да получат незабавно съдействие.

В два хотела в курорта за Великденските празници имало около 1000 туристи от България и Румъния. Всички те трябвало да се хранят в един ресторант, който имал капацитет само за една четвърт от тях.

От управата на хотела твърдят, че е имало достатъчно храна за всички, но гостите са били агресивни.