Министърът на туризма, Зарица Динкова, отбеляза значението на партньорството между общините и държавните институции за рекламата на Черноморските общини, като подчерта, че това сътрудничество представлява добавена стойност към туристическата реформа. През последните месеци се наблюдава скок в ранните записвания, което е резултат от рекламните усилия и стимулирането на туроператорите да представят и популяризират България като туристическа дестинация. Министърът заяви това в студиото на Би Ти Ви.

Министърът отбеляза успешната реакция на страната по време на конфликтите в Израел, като подчерта, че бързото пренасочване на рекламата към съседните страни доведе до увеличен интерес към България. Освен това, рекламните кампании във Великобритания, използващи дигитален маркетинг и телевизионни реклами в каналите Channel 4 и BBC, допринасят за добри резултати.

Министърът разкри и инициативата си за среща с кмета на Бургас и концесионера на местното летище, където са били обсъдени въпроси, свързани с предстоящия ремонт на летището. Подчерта се важността от балансиране на бизнес и пазарни интереси с интересите на инвеститорите и местните власти, като целта беше подпомагане на местната общност.

Министърът Динкова постави акцент и върху използването на различните програми, предоставяни от Европейския съюз, като подчерта възможностите за туризма да заеме по-значимо място в Европа. Това беше подчертано и по време на срещата на министрите от ЕС в Брюксел, където беше изразен апел за подкрепа на туризма на европейско ниво.

Зарица Динкова не търси негативни новини за все по-качествения ни туризъм

Зарица Динкова не търси негативни новини за все по-качествения ни туризъм

Напомня, че цените растат навсякъде и туризмът не е евтина услуга