Потребителите на "Фейсбук" в Германия биха искали социалната мрежа да им плаща по 8 долара на месец за споделяне на тяхна лична информация, докато американските потребители биха пожелали само 3,50 долара.

"Фейсбук" засече публикации в подкрепа на Сандърс

"Фейсбук" засече публикации в подкрепа на Сандърс

Акция в социалните медии

Това показва проучване как хората в различните държави оценяват личната си информация, информира "Ройтерс".

Проучването на базирания в САЩ Институт за технологични политики (TPI) е първият опит за определяне на стойността на личните данни онлайн. Изследването оценява стойността на личните данни в шест държави, като се проучват навиците на хората в САЩ, Германия, Мексико, Бразилия, Колумбия и Аржентина.

Изследването е установило, че германците искат технологичните платформи да плащат повече за споделяне на личните им данни с трети страни след американските потребители.

“Фейсбук” с мерки срещу дезинформацията за коронавирус

“Фейсбук” с мерки срещу дезинформацията за коронавирус

Осведомителната агенция отбелязва, че компанията много рядко променя подхода си по отношение на здравното съдържание

Анкетираните посочват като най-ценни финансовата информация и биометричната информация, а с най-малка стойност посочват данните за местоположението.

Средно респондентите биха искали да им се плаща по 8,44 долара месечно за споделяне на финансова информация, 7,56 долара за споделяне на информация за пръстови отпечатъци, 6,05 долара за прочитане на лични съобщения и 5,80 долара за споделяне на информация за изтеглени пари.

В сравнение с посочените горе категории хората искат да им се плаща по 1,82 долара на месец за споделяне на информация за местоположение и нищо за изпращане на реклами.

Активните „Фейсбук” потребители достигнаха 2,5 млрд. души на месец

Активните „Фейсбук” потребители достигнаха 2,5 млрд. души на месец

Приходите на компанията през миналата година са малко над 70 милиарда долара

Изследването е установило също, че латиноамериканските потребители предпочитат да виждат реклами на телефоните си в сравнение с американските и германските потребители.