Американците са похарчили рекордни 7,9 милиарда долара за покупки по интернет в Деня на благодарността и Черния петък, съобщават АП и Фокс нюз.
Потребителите са харчили по около 1 милион долара на минута в интернет на Черния петък, информира платформата за електронна търговия Shopify.
Новината за рекордно изхарчените средства идва седмици, след кат Conference Board установил, че потребителското доверие е достигнало връх за последните 17 г.
100-те най-големи търговци на дребно в САЩ са отчели онлайн продажби в размер на 7,9 милиарда долара в Деня на благодарността и Черния петък, което е с близо 18% увеличение от 2016 г., според Adobe Analytics, изследователски отдел на софтуерната компания Adobe.
Потребителите са изхарчили рекордни 5 милиарда долара само на Черния петък в сравнение с 3,34 милиарда долара през миналата година.
2,87 милиарда долара са похарчени онлайн в Деня на благодарността, което е още един рекорд, тъй като през миналата година продажбите през този ден са били в размер на 1,93 милиарда долара.
Около 40% от онлайн продажбите на Черния петък са направени чрез мобилно устройство, съобщава маркетинговата компания Criteo.
Американските потребители се очаква да счупят още рекорди на Кибер понеделника. Adobe Analytics прогнозира в понеделник онлайн продажбите да достигнат 6,6 милиарда долара, което би било увеличение с 16,5% в сравнение с миналата година.
Ройтерс съобщава, позовавайки се на анализатори, че тази година се очаква спад на продажбите във физическите магазини.