Километрични опашки от нетърпеливи хора пред вратите на търговските комплекси още от ранните сутрешни часове. Тържествено отваряне на вратите на МОЛ-овете и нахълтване на всички чакащи, устремени към магазините и шоково намалените в тях стоки. Така изглежда последният петък на месец ноември, известен като „Черен петък". Така е по света, но не у нас.
Очевидно българинът все още не е готов за голямото и изгодно „чернопетъчно" пазаруване, не му е заделил достатъчно място в деня си или пък в бюджета си. Проверка на News.bg показа, че в два столични МОЛ-а от надпревара за пазаруване няма и следа. Макар шумно рекламираните намаления, достигащи дори до 70%, магазините отвориха обичайно нормално - без блъскане, без бързане, без дърпане на стока от ръцете. По коридорите на търговските центрове се срещаха повече служители, отколкото клиенти.
Спокойна бе обстановката и в самите паркинги, където преди обяд човек можеше лесно да намери къде да остави колата си.
Все пак обаче за „Черния петък" ни напомниха примамливите плакати на витрините на магазините за дрехи, обувки, козметика, техника и т.н., които ни уверяваха, че можем да закупим нещо желано на неочаквано добра цена. Така по нашенски изглеждаше в първите си часове световноизвестният „Черен петък".
Дали картината ще се промени, предстои да разберем. Но преди да се отчаяме от ниската покупателна способност на нацията ни, то нека да напомним, че в 21 век си имаме и онлайн пазаруване, където също си има "Черен петък" и с чаша кафе от вкъщи също може да се купят шоково евтини стоки.
svetoslav-serafimov
на 27.11.2015 в 17:29:27 #3То на Българина остават ли му време и пари за заделяне питам Аз? Днес с брат ми отидохме до ЗОРА да си търсим някакъв стенен конвектор и ти да видиш... Не стига, че половината артикули бяха прибрани липсваше поне 60% от артикулите ами и тези които така или иначе си струваха между 160-200 бяха на цени между 180-250 . В ТЕХНОМАРКЕТ и ПРАКТИКЕР символична десет процентна отстъпка на всички артикули която не личеше по абсолютно нищо, тъй като често посещавам тези вериги
. Накрая се прибрах вкъщи отворих си лаптопчето и от EMAG си избрах едно теси, което си струва между 190-220 беше си намален на 139лв поръчах си го културно и сега си го чакам вкъщи докато си почивам и си ровя из нета.
От цялата работа ни остана набутвацията около 15 лева за таксита да обикаляме фалшивите търговски вериги нервите и разочарованието. То и таксиджиите трябва да работят хората де
. Радвам се че поне на едно място открих каквото търсех и според тяхната разценка беше -60 лева според моята и тази на така да го кажем официалния сайт идва към (-80лв). Тези с лъскавите префърцунени молове дето стават само за "разходка в мола" да си стоят празнички. Пожелавам на всички късмет и дано да не съм единствения удовлетворен от онлайнския черен петък.
projekt
на 27.11.2015 в 13:13:13 #2то всеки ден има обяви с намаления до 70%. тъпото е се намалят неща които така или иначе не си струват парите даже и след намалението. не може една тениска която струва 10 лв. да се продава в МОЛ-а за 80 лв. и сега да я пускат на егати и далаверата само за 30 лв. и аз да съм щастлив че съм дал 30 лв. за нещо което иначе си струва 10 лв. и ако е така защо търговците работят с такива надценки и това ли е икономиката която ние искаме да спасяваме. търговци които ни продават продукти с надценка по 2-3 пъти и веднъж в годината ни подаряват някаква отстъпка. аз затова си пазарувам от Англия и Китай, онлайн и всичко което пристига хем е по евтино, хем по качествено. те така или иначе стоките в МОЛ-овете са 50-60% от Китай, малка част от Турция и 5-10% от ЕС. по добре да си знам че е истинско китайско.
Razvitie
на 27.11.2015 в 11:44:00 #1И това, че не се блъскаме като изкукали консуматорски говеда да си купим поредните неща, от които нямаме нжуда, се смята за незрялост?! Не бил заделл българинът пари, време и място в сърцето си...Ти да видиш!