През първите 11 месеца на годината, дилърите на Audi AG в цял свят са успели да реализират около 893 600 автомобила, което представлява ръст в размер на 7.3% в сравнение със същия период на 2006 година (833 021 единици).
Само през ноември новите регистрации на марката са се подобрили с 0.5% до над 75 600 коли.

През ноември продажбите на Audi AG в Европа (без Германия) са достигнали 28 950 автомобила (+3.5%).
8.4% до ниво от 408 200 коли е увеличението в региона от началото на годината.

Най- големият международен пазар за марката продължава да бъде Великобритания с ръст в регистрациите през ноември от 31.4% до 6981 единици и 17.4% до 96 909 за първите 11 месеца на годината.

На родния си пазар, Audi AG регистрира спад от 7.9% до 22 094 коли през ноември и понижение от 1.6% до 232 277 единици за 11- те месеца.
Въпреки това пазарният дял на марката се покачи от 7.6 на 7.9% в края на ноември.

Audi AG регистрира най- сериозните си увеличения в продажбите на територията на Източна Европа.
Само през ноември търсенето на продукцията на германската марка се е покачило с 30.1% до около 2 400 автомобила.
За периода от началото на годината, увеличението е в размер на 34.1% до 34 100 коли.

"Ще приключим тази година с продажби над очакваните 950 000 автомобила общо", заяви Ралф Вайлер, член на управителния борд на подразделението Маркетинг и Продажби на Audi AG.

Източник: auto-press.net