След 3 години в продажба, Citroen представи обновения си субкомпактен модел C1.

От най-малкия автомобил в гамата на Citroen са продадени 310 000 екземпляра, а за трите си години на пазара автомобилът получи много престижни награди.

Обновеният C1 запазва всички качества, които са направили модела толкова популярен сред клиентите, като същевременно има много по-атрактивен дизайн и подобрено оборудване в интериора.

Автомобилът е получил по-големи брони и по-изразителна радиаторна решетка отпред.
Така видът му се вписва в новия дизайнерски стил, който Citroen започна да налага с C3 Picasso.

Доста е подобрено оборудването на интериора на C1, като са използвани по-висококачествени материали и тапицерии.
Citroen добавя към гамата и ново топ ниво на оборудване.

Гамата от изключително икономични двигатели остава същата като досега, като разходът на гориво и нивото на вредни емисии дори са намалели.

Източник: Speed-Press