Концептуалната суперкола на Lexus LF-A беше показана и във вариант роудстър на изложението в Детройт.
Колата е направена от карбон и алуминий, които я правят едновременно лека и много здрава, без значение от липсата на покрив.
Също като купето, кабриолетът притежава високооборотен V10 двигател с работен обем от 5,0 литра и максимална мощност от над 500 к.с.
На тестовата писта максималната скорост на роудстъра е била над 320 км/ч.
Двигателят е разположен пред пасажерското отделение, но и зад предния мост, като това според инженерите от Lexus е конфигурация „front-mid" (отпред - по средата).
Отвън стилът е гласуван от философията на Lexus L-Finesse, като предната част на кабриолета е с компактна, нископрофилна и аеродинамична форма.
Също както при купето височината на роудстъра е 121,92 см, но притежава адаптивно задно крило.
За спомагането на баланса служат високодинамични гуми с широчина 265/35R20 отпред и 305/30R20 отзад, „обути" на 20-цолови алуминиеви джанти.
Спирачките са доста спортни - 360-милиметрови двойно вентилирани дискове отпред и 340-милиметрови вентилирани отзад.
Предните спирачни апарати са 6-бутални, а задните - 4-бутални.
Източник: speed-press.com
Posh
на 16.01.2008 в 14:30:20 #1