Фейслифтът на успешният Peugeot 407 е вече на лице.
Отвън колата е получила нови джанти, нови стопове и по-изчистени линии.
Интериорът е по-комфортен, като са добавени система за регулиране на температурата в автомобила и системи за следене на телематиката.
В предницата ще се монтира серийно асистент за паркиране.
Двигателите, с които ще се предлагат новите версии на 407 Saloon и SW са 4- и 6-цилиндрови.
Най-известният сред тях, 2,0-литровия HDi, разполага със 140 к.с. и заедно с 6-степенната ръчна скоростна кутия гарантират среден разход от 5,6 литра на 100 км и вредни емисии по 150 грама на километър.
Други двигатели ще са 1,6-литровият HDi FAP, разполагащ със 110 к.с. и филтър за твърди частици и изцяло новият 2,0-литров Bioflex агрегат, който може да работи с биогориво Е85.
Източник: Speed-Press
Brad Mehldau
на 27.05.2008 в 12:40:44 #2Абе окачването на 407 не е чак толкова лошо - двойни носачи отпред и многоточково отзад, което като технология е същото каквото и на споменатите БМВ 3 и Алфа 159, просто е настроено да е по-меко, което го прави да е нестабилно. Така е обикновено - компромис между возия или удоволствие от екстремно шофиране. Аз също съм фен на стегнатите окачвания и не бих си взел това Пежо, да не говорим, че е прочуто с големия си процент на дефектиране. Малко се поизхвърля Резон наистина
ALFA
на 27.05.2008 в 11:26:56 #1Резон, ти наред ли си ? Пежо 407 и добро окачване ?!?!?!?!? Абе, ти луд ли си ? Та това е най-нестабилната кола в класа си ! Това и Хонда Акорд са си направо опасни за каране ! Това недоразумение иска да се обърне по капак или на 180 градуса всеки път, когато опиташ да завиеш по-рязко. Да не говорим, колко е грозно ! П.П. Един съвет - ако искаш да хвалиш окачване, кажи добра дума за БМВ 3та серия и Алфа Ромео 159