На стартиралото в събота автомобилно изложение в Лайпциг се състоя световната премиера на новата спортна версия на Volkswagen Golf 6, която се задвижва от турбодизелов двигател и носи наименованието GTD, предаде autoblog.bg.
Автомобилът ще се появи на пазара през май, като все още не е известно на каква цена ще се предлага.
Тази модификация е стандартно с пестстепенна механична скоростна кутия, но като опция се предлага и роботизирана трансмисия DSG с двоен съединител.
Агрегатът е 2.0-литров с мощност 170 к.с. и максимален въртящ момент 350Нм.
С него Golf 6 GTD ускорява от 0-100км/ч. за 8.1сек. и развива максимална скорост от 222 км/ч, като в същото време дава среден разход на гориво от 5.3л/100 км., което му позволява да измине цели 1 000 км с един резервоар.
Volkswagen Golf 6 GTD има същите предна броня, радиаторната решетка и фаровете, като тези на Golf 6 GTI, но задната броня е с друг дизайн, поради различно разположените накрайници на изпускателните системи.
Автомобилът е със 17-инчови джанти, ESP, ново окачване и изпускателна система, която е с електромагнитен генератор, настройващ звука в зависимост от скоростта и оборотите.
В серийното оборудване влизат още климатронк, седем въздушни възглавници, както и спортни седалки, волан, скоростен лост и педали.
Анoнимен
на 02.05.2009 в 20:11:35 #13и кат са събудити сте целите в пот. ай сиктир!
ББ
на 01.04.2009 в 02:06:54 #12Голф 1 и 2 наистина са били добри коли за времето си и не са имали конкуренти, но сега нещата не са съвсем така. Самите немци си признават, че по качество и ниски цени не могат да стигнат японците, обаче насенеца като каже от Голфу по-убаво нЕма и те тва е.
Освен това в Голфу всяко нещо е екстра, дори радиото и СД-то, за да ги имаш плащаш, а какво остава за климатици и други по-така неща. С базовата цена си купуваш автомобил гол като пушка-купе, седалки и волан. Я погледнете при японките в базовите модели какви неща са включени и въпреки, че са отрупани с екстри пак са по-евтини от Голфу. Погледнете германските списания Ауто Тест, Ауто Билд и АДАС какво пишат. 
Nevermind
на 31.03.2009 в 01:34:56 #11Авенсис не съм притежавал, говорих за Аурис...Няма значение...Няма да спорим за 20-30 лева за някакви накладки, които могат да бъдат Лукас,Ате, Текстар...Въпрос на избор...Говорих за по-сериозни ремонти...
Jebediah
на 30.03.2009 в 21:00:27 #10Научи ги ти: Смяна на съединител на Голф 5(части + работа) 970лв Смяна съединител Авенсис(части работа) 1030лв Смяна накладки(работа + части) на Голф 5 260лв Смяна накладки Авенсис 180лв айде стига с евтините части...евтини може на голф 2 и 3, но на новите цифрите са съвсем други, а да не говорим за компютъра, че там е болна тема
bravolog
на 30.03.2009 в 20:59:40 #9Volkswagen си е ...Volkswagen! А щом се отнася до Golf-а,мога да кажа,че е автомобил,който в своя клас просто няма равен.Малко повече може да се желае от окачването,но на фона на останалите му преимущества не е биг дил. пс.И не съм от Перник

Nevermind
на 30.03.2009 в 20:29:38 #8AMG 63 какво
Момче, научи първо цените на авточастите, не ми говори простотии
Нищо лошо няма да кажа за Тойота, чудесен автомобил, ама за поддръжка си е по-скъп...
Jebediah
на 30.03.2009 в 19:26:13 #7@ Nevermind жалко за тебе, аз за 5 години смених голф 2,3,5, Mercedes AMG 63, BMW M6 m6 coupe и Q7 sport
Ако наистина беше карал 1 година поне Голф 5 и Аурис щеше да говориш друго, защото Голфа колкото и добра кола да е за парите си, не компенсира високите цени на части/труд които държи....
Nevermind
на 30.03.2009 в 17:04:14 #6ББ....За 4 години съм сменил Голф 5, Тойота Аурис, Пежо 307 и Мазда 3.... За комфорт не ми говори... За качество също. Поддръжката на един Голф е доста по-евтина от една Тойота примерно....Тестовете
Интересно в тия тестове защо никога не споменават за Мерцедес, а се печелят предимно от италиански и френски кошници. Тестовете сам съм ги изпитал. Голф-а е сигурна и удобна за размерите си кола. Виж ако сравняваш с Голф 3
, тогава може да се съглася с тебе. 
Pro
на 30.03.2009 в 15:34:48 #5Вие си карайте грозните и трошливи френски чикии,пък аз ще си карам некомфортния Голф
ББ
на 30.03.2009 в 15:05:58 #4Nevermind, Голф и комфорт
Пък за съотношението цена-качество най-добре виж при японските конкуренти, за да ти се изяснят някой неща. Също така виж в различните тестове на кои места са японските автомобили и виж ГолфУ къде е! 
ББ
на 30.03.2009 в 15:01:22 #3Премиерата на този Golf-у 6 GTD в Перник отдавна мина. Тези в немско пак са назад с мАтряла....
Nevermind
на 30.03.2009 в 14:56:44 #2За грозна незнам, ама за комфорт доста от конкурентите в класа му му дишат прахта...
Чудесен автомобил, за цена качество няма алтернатива...
tony82
на 30.03.2009 в 14:54:09 #1Гроздето е кисело, казала лисицата и подминала задавяйки се в слюнка... Така ще бъде за много от българите