1 000 000 лева ще похарчи държавата за подаръци за делегациите по време на председателството ни. 2 065 000 лева са предвидени за клипове и филми, посветени на председателството. За брандиране, външна и вътрешна реклама са заделени 1 500 000 лева. Председателството е отговорност и възможност да представим България.

Това заяви министърът по европредседателството Лиляна Павлова по време на Годишна среща на търговско-икономическите съветници в службите по търговско-икономически въпроси с ръководството на МИ и представители на българския бизнес.

Дали сме сериозна заявка за председателството ни, по думите й.

България да бъде опозната по един различен начин, изтъкна Павлова.

По думите й ще поемем председателството на ЕС в турбулентни времена.

2018 е европейска година на културата и ръководството на ЕС е възможност страната ни да бъде опозната по един различен начин чрез културните й забележителности. От 1 декември ще има сайт на председателството. Комуникацията ще се развива и през социалните мрежи, стана ясно от думите на министър Павлова.

Темата за сигурността има свое значение, подчерта още тя.

Министерството на Павлова разясни рекламните милиони за председателството

Министерството на Павлова разясни рекламните милиони за председателството

22 000 делегати се очаква да посетят България по време на шестмесечното Председателство на България на Съвета на ЕС

Павлова представи структурата на повереното й ведомство и функциите му.

Водеща роля в комуникационната стратегия за председателството е на МВнР. Иначе амбицията на Лиляна Павлова е гражданите да разберат същността на председателството.

На 11 януари откриваме председателството в Народния театър. На следващия ден е първата неформална среща на лидерите на ЕС.