Марката Каменица е № 1 на българския пазар и за изминалата 2005 г. с продадени близо 800 хил. хектолитра бира или приблизително 150 млн. халби Каменица.

Това съобщиха Генералният директор Йохан Де Смет Ван Дам и Маркетинг директорът Симеон Горанов на пресконференция по случай 150-годишнината на марката.

Пазарният дял на Каменица, отчетен през 2005 г., е 18%.
За последните десет години българите са изпили над 650 млн. литра бира с марка Каменица, заявиха двамата директори.

Отчетено бе, че чрез развиването на производството си в страната и поддържането на национална търговска и дистрибуторска мрежа, компанията постоянно създава нови възможности за икономиката в България.

В пивоварните в Пловдив и Хасково, в производството на малц в Плевен, както и в администрацията и управлението, са заети общо 620 човека.

Внушителен е и броят на работните места, които Каменица създава благодарение на широката си мрежа от партньори - подизпълнители, доставчици, търговци на едро и дребно и други.
Каменица АД е един от най-големите инвеститори на българския пазар, като общият размер инвестиции за периода 1997-2005 г. възлиза на 86,3 млн. лева.

По повод 125-годишния си рожден ден Каменица планира редица инициативи, насочени към широкия потребител, служителите на компанията и партньорите си.

Специални изненади за почитателите на Каменица ще има на традиционния бирен фест в Пловдив в началото на юни 2006-та.

Служителите на компанията и гражданите на Пловдив ще се радват на парк пред пивоварната, където ще бъдат възстановени зелените площи, алеите и пейките.
В парка ще бъде инсталиран и истински меден съд, част от процеса на пивопроизводство, символ на пивоварната традиция на гр. Пловдив.