ДФ „Земеделие" е изхарчил 2,2 милиона лева само през май и юни за информационна кампания. Това съобщи изпълнителният директор на фонда Калина Илиева.

Срещу 50 000 лева фирма е поела ангажимент за организиране на пресконференция в Брюксел. Няма обаче информация дали тя се е състояла. 30 000 вече са платени, а останалите все още не са поискани от фирмата.

Сериозни суми за информационна кампания са взели и три телевизии, едната от които е получила над един милион лева за договор за шест седмици, обясни Калина Илиева, като допълни, че в догворите не става ясно и какво ще представлява тази информационна кампания:

"Проблемът, с който днес ме запозна главният счетоводител, това е, че в самите договори, няма конкретна цифрова измеряемост, т.е. не става въпрос за 100 клипа или за 200 клипа и т.н., а просто за клипове", обясни Илиева.

Договорите ще бъдат дадени на Сметната палата.