ДФ „Земеделие" е изхарчил 2,2 милиона лева само през май и юни за информационна кампания. Това съобщи изпълнителният директор на фонда Калина Илиева.
Срещу 50 000 лева фирма е поела ангажимент за организиране на пресконференция в Брюксел. Няма обаче информация дали тя се е състояла. 30 000 вече са платени, а останалите все още не са поискани от фирмата.
Сериозни суми за информационна кампания са взели и три телевизии, едната от които е получила над един милион лева за договор за шест седмици, обясни Калина Илиева, като допълни, че в догворите не става ясно и какво ще представлява тази информационна кампания:
"Проблемът, с който днес ме запозна главният счетоводител, това е, че в самите договори, няма конкретна цифрова измеряемост, т.е. не става въпрос за 100 клипа или за 200 клипа и т.н., а просто за клипове", обясни Илиева.
Договорите ще бъдат дадени на Сметната палата.
Trakia
на 09.11.2009 в 22:30:01 #1баща и шеф на пожарна и не може да различи чукундур от тиква...шеф на фонд земеделие