
Връчването на наградите в 11-те категории стана в присъствието на водещи ПР експерти, рекламисти и медийни дейци.
Призове взеха експерти по Корпоративна ПР кампания, общественозначима ПР кампания, ПР кампания на държавна институция и или неправителствена организация, ПР кампания на съществуващ продукт или услуга, специално събитие, ПР кампания на медия, реализирана програма по кризисен ПР. В най-атрактивната категория за общественозначима ПР кампания наградата взеха от Марк Комюникейшънс за кампанията “Национална седмица за борба с рака на гърдата”.
Наградата за вътрешноорганизационна комуникационна кампания отиде в отдела по Връзки с обществеността на АЕЦ Козлодуй за подготовката на персонала за мисията за преглед на безопасността на ІІІ и ІV енергоблок на Международната агенция по атомна енергия във Виена.
ПР специалист на 2002 г. стана Мария Гергова, управител на ПР агенцията United Partners и член на IPRA /Международната асоциация за Пъблик рилейшънс/.
Наградата за нестандартно ПР решение взе Британският съвет за проекта за изграждане на образ на България “Запазена марка България”.