Богат избор от традиционни български продукти ще предложи Kaufland България на своите клиенти за великденските празници и тази година.
Изцяло българско е агнешкото месо във всички 60 хипермаркета на търговската верига в страната, като Kaufland си партнира с утвърдени български производители на висококачествено агнешко месо. Те ще осигурят за потребителите разнообразие от продукти, сред които и млени агнешки специалитети. Качеството на месото преминава стриктен многостепенен контрол по цялата верига на доставки в Kaufland и на място в хипермаркетите на веригата.
С български произход са и всички козунаци, които Kaufland традиционно предлага за Великден. Тази година те са производство на 7 утвърдени производители и семейни фирми с наложени традиции в хлебарството, с които търговската верига си партнира от дълги години. Потребителите могат да открият разнообразие от над 20 вида български козунаци, сред които са както пакетирани, така и прясно изпечени и ръчно плетени козунаци с автентичен роден вкус.
Източник: Kaufland
Традиционно висок в Kaufland е делът на българските яйца - над 90%. Тази година за Великден веригата ще предложи яйца, производство на 7 български производителя с птицеферми в районите на Добруджа, Мизия, Поликраище и други. В седмицата на Великден тематичният великденски асортимент на Kaufland ще включва и боядисани български яйца за още по-голямо удобство на клиента.
За Великден и Гергьовден потребителите могат да открият голямо разнообразие от висококачествени родни плодове и зеленчуци. През пролетта и есента техният дял в Kaufland надхвърля 80%. Тази година за традиционната великденска салата ще се погрижат близо 30 български производители и доставчици на плодове и зеленчуци, с който Kaufland има изградени дългогодишни партньорства. Компанията отговаря на изискванията на клиентите за качество, като прилага многостепенен качествен контрол по цялата верига на производство на плодовете и зеленчуците - от стопанствата на производители и отглеждането на продукцията при подходящите условия, през проверките за качество в Логистичния център, до контрола на тяхното качество и свежест на място в хипермаркетите на веригата.
Източник: Kaufland
Българските продукти винаги са били приоритет за Kaufland България. Над 60% от производителите, с които компанията работи, са български, като голяма част от тях са партньори на веригата от самото начало на дейността й в страната. Над 85% от оборота на Kaufland се формира от български доставчици. В редица от ключовите за българския потребител хранителни категории делът на местното производство е доминиращ. 72% от месото и месните продукти в асортимента на веригата са български продукти. Следват хлябът и хлебните изделия с 67% и млечните продукти с 65% родна продукция, която намира място на рафтовете на Kaufland в цялата страна.