Градските активисти от Спаси София предлагат съществуващата линия 107 да се удължи, така че да обслужва три нови квартала, като им даде удобна връзка с метро линия М3. Идеята е живущите в Карпузица да получават връзка с метрото като те ще могат да разчитат на по-редовен транспорт, още една връзка с трамвай 5 и намаляване на натоварването по линия 260, а жителите на Суходол - бърза връзка с метрото. Предложението вече е внесено от активистите.

От Спаси София припомнят и настояването си за спешно въвеждане на новата билетна система за целия градски транспорт, която да бъде много по-справедлива и гъвкава. "Основните ни предложения са в две групи - билетите и картите. Предлагаме билети за време, с които да се прекачваме неограничено между всички видове транспорт, точно за да улесним прекачващите се между метрото и наземния транспорт. Вместо два отделни билета, пътуването ще бъде с един. Втората група подобрения касаят картите. Искаме да улесним всички млади с евтина и лесна за получаване годишна карта, както и да запазим атрактивната цена на годишната карта от 365 лв. По този начин целим да направим транспорта по-атрактивен и да привлечем хиляди нови пътници." - обяснява Андрей Зографски от Спаси София. По думите му, няма причина въвеждането на новата система да се бави толкова години.

От Спаси София надигнаха глава срещу новата билетна система за 100 млн. лв.

От Спаси София надигнаха глава срещу новата билетна система за 100 млн. лв.

Борис Бонев: Липсата на нова билетна политика е повод за нови критики към ГЕРБ

Активистите се надяват съветниците в СОС да ги подкрепят, защото градският транспорт има спешна нужда от подобрения, за да може да привлича пътници и да генерира повече собствени приходи. - завършва Борис Бонев.