Допълнителни 160 вакантни длъжности към Сухопътните войски са обявени от Министерството на отбраната заради големия интерес към кампанията "Бъди войник". Това стана ясно от думите на командира на Сухопътните войски генерал-майор Михаил Попов по време на събитието от кампанията в Карлово.

Според него увеличеният интерес към конкурсите за Сухопътните войски е и един от положителните резултати от кампанията.

Мога със задоволство да отбележа, че личният състав на Сухопътните войски изпълнява задачите си с професионализъм и желание и това ни позволява в последните две години да изпълняваме всички задачи по бойната подготовка, изтъкна генерал-майор Попов.

Той допълни, че броят на рапортите за напускане намалява и изрази надежда, че тази тенденция, както и нарастването на броя на кандидатите за постъпване на военна служба, ще се запази.

Оптимизъм за кадровия проблем на армията с кампания "Бъди войник"

Оптимизъм за кадровия проблем на армията с кампания "Бъди войник"

Стотици молби са подадени за вакантните места в армията

Командирът на Сухопътните войски съобщи, че до края на годината в най-големия вид въоръжени сили ще бъдат обявени още три конкурса - през юли, октомври и декември. От своя страна началникът на политическия кабинет на министъра на отбраната Илия Налбантов заяви, че през 2020 г. за трета поредна година възнагражденията на военнослужещите ще бъдат увеличени с 10%.

За нас е много важно да покажем на обществото какво представлява Българската армия, каква е истинската същност на войнишкия труд и какво е въоръжението на нашата армия, посочи той. Налбантов подчерта, че освен привличане на кандидати за военна служба целите на кампанията "Бъди войник" са обществото да обърне внимание на армията и на патриотичното възпитание на младите хора.

Повече постъпили в армията отколкото напуснали отчитат от МО

Повече постъпили в армията отколкото напуснали отчитат от МО

478 кандидати за 185 вакантни длъжности в кампанията "Бъди войник"