Турският стъкларски гигант „Шишеджам” стартира изграждането на собствена търговска верига в България под корпоративния бранд „Пашабахче”.

Първият магазин ще бъде открит официално в търговския мол - Сити Център София.

В него ще се предлагат стъкларски изделия, произведени в завода за домакинско стъкло на Тракия Глас България ЕАД в Търговище, както и в други производствени бази на холдинга „Шишеджам”.

С отварянето на този магазин поставяме началото на следващия етап от присъствието на „Шишеджам” в България. След успешното изграждане на два от трите завода за стъкло на Тракия Глас България в Търговище, за нас е много важно българите да имат пряк досег с нашите продукти и видимите резултати от най-големия инвестиционен проект „на зелено” в страната, заяви Гюлзем Азери, Изпълнителен вицепрезидент на Шишеджам и изпълнителен директор на дивизията „Домакинско стъкло” на „Тракия Глас България ЕАД”.

Първият магазин „Пашабахче” е разположен на площ от 365 кв. м. и в него ще се предлагат широка гама стъклени продукти на цени от 2 лв. за 3 бр. обикновени чаши до 1250 лв. за ръчно изработена рисувана ваза.

Стъклените продукти са обединени в две основни серии. Продуктовата линия „Пашабахче Life Style” включва над 1000 вида стъклени продукти за дома с изящен дизайн, сред които винени чаши и аксесоари, сервизи за храна и кафе, вази и др.

Втората серия продукти с марката ”Пашабахче” – „История и култура”, е съсредоточена върху разнообразието от „бутикови” стъклени изделия, повечето от които ръчна изработка, украсени с мотиви, вдъхновени от културното и историческото наследство на различни държави.

През есента на 2006 г. компанията ще пусне и специално изработена гама продукти от серията „История и култура”, вдъхновена изцяло от българската история и култура.

Следващият представителен магазин на Тракия Глас България ЕАД , който ще предлага стъкларските изделия с марката „Пашабахче” ще бъде отворен във Варна.