Системите на авиокомпанията Wizz Air вече функционират нормално след глобалния срив в компютърните мрежи. Достъпни са онлайн услугите за резервация на билети и чекиране на пътниците.
Пътниците от отменени заради срива полети получат автоматично възстановяване на парите си в размер от 120% от платените суми под формата на кредити на компанията в рамките на 24 часа след часа на заминаването на планирания полет. За това става ясно от съобщение на Wizz Air. В него се обръща внимание, че средствата се връщат на клиентите, въпреки че причината за смущенията е била извън контрола на авиокомпанията.
Пътниците вече могат също да направят нова резервация на полета си или да поискат възстановяване на сумата чрез сайта или мобилното приложение на Wizz Air. Желаещите да направят нова регистрация вместо да получат възстановяване на сумата трябва да се свържат с кол центъра за обслужване на клиенти за уточняване на условията.