Британците от известната хаус поп група Faithless ще свирят на 16 април в Зимния дворец на спорта.
Месец по-късно - на 27 май, в София пристига гласът на култовите метъли “Accept” Удо Диркшнайдер заедно с новата си група U.D.O., а в ранната есен - на 6 октомври, на сцената на зала 1 на НДК ще се появи легендата на рок енд рола Джери Лий Луис.
Faithless пристигат в България в момента, в който излиза новият им албум “Forever Faithless”. Той съдържа оригинални парчета на Дейвид Бауи и соул легендата Нина Симон.
Групата е основана през 1995 година, като в основата й е продуцентският дует Роло Армстронг и Систър Блис. Към тях се присъединява вокалистът Джейми Като, раперът Макси Джаз и китаристът Дейв Рандал.
Едни от най-големите хитове на “Faithless” - “Salva Mea”, “Insomnia” и “God Is a DJ” оказват невероятно влияние върху световната денс музика и се превръщат в емблематични хаус парчета.
Концертът на новата група на Удо Диркшнайдер в България е част от световното турне “Thunderball World Tour 2004”, което е в подкрепа на последния им музикален проект - албума “Thunderball”.
То стартира на 05 март от Бразилия и ще обхване последователно Чехия, Полша, Украйна, Русия, Германия, Швейцария, Австрия, Словакия, Унгария, Словения и ще завърши в Норвегия.
U.D.O. е сформирана през 1987 година, а дискографията й е белязана от класическите албуми “Animal House”, “Mean Machine”, “Faceless World”.
Българските фенове ще имат възможността да чуят на живо и някои от класическите парчета от ерата на “Accept”, като “Fast as a shark”, “Balls to the wall” и други. Заедно с Удо у нас идва и бившият ритъм китарист на “Accept” Щефан Кауфман.
Първият човек, записал името си в Рок енд Рол Залата на славата, определян като живата история на вечната музика, ще пее за българските си фенове в Зала 1 на НДК.
Емблематичното име на Джери Лий Луис означава само едно - рок енд рол, страст, виртуозност и свобода.
Роденият в Луизиана през 1935 година изпълнител е признат и за един от най-големите пианисти на хилядолетието. Записвал е в прочутото “Сън студио” на Елвис Пресли, а неговото сценично поведение е неподражаемо със своята неубозданост, енергия и най-ексцентрични "техники", използвани при свиренето на пиано.