Плакат на рапъра 50 Cent, изобразяващ певеца с бебе на ръце и оръжие, бе остро критикуван от британската служба по рекламните стандарти Advertising Standards Authority.

Плакатът изобразява изпълнителя, чието истинско име е Къртис Джаксън, гол и татуиран, с бебе на ръце и с пистолет, пъхнат в джинсите.

Advertising Standards Authority смятат, че плакатът нарушава правилата в рекламата за социална отговорност.

Рекламата на албума на рапъра “Get Rich or Die Tryin” може да се тълкува като поощряване към насилие, категорични са рекламните специалисти.

Рекламните агенти на Universal Music заявяват от своя страна, че това е част от имиджа на 50 Cent, който се опитва да избяга от гетото, съобщава БиБиСи.

Според тях плакатът символизира избора, който той е трябвало да направи, изобразен от детето и оръжието.
50 Cent е силно критикуван и в САЩ за други свои плакати.