Националният дворец на културата е с нов съвременен билетен център. Той е разположен от югозападната страна на сградата и основната му идея е да има комфортна и модерна среда с повече улеснения и възможности за посетителите и организаторите на събития в НДК.

Въпреки че центърът работи вече два месеца, едва към настоящия момент вече е напълно завършен като интериор и оборудване.

Помещението има два външни входа и един откъм централното фоайе, който ще улеснява придвижването на посетителите в по-натоварените периоди.

За разлика от преди, когато на територията на центъра работеха 3 каси, сега те са 8. Над всяка от тях, както и в двете фоайета, са разположени монитори, играещи ролята на рекламни канали, които информират за предстоящи събития.

Продажбата на билети е изцяло електронна и модернизирана. Продължава, разбира се, и възможността за покупка през интернет чрез платформата Eventim.bg.

За посетителите са предвидени място за изчакване, зона за отдих, стойки за велосипеди и безплатен интернет. За хората в неравностойно положение и майките с детски колички пък има платформа и рампа.

До края на годината ще заработи и собствена онлайн система за купуване на билети, както и нов сайт на НДК.

Новият билетен център е част от по-голям проект за осъвременяване и модернизиране на НДК, съобщиха от ръководството. Целта, по думите им, е да са в крак с актуалните тенденции и да са максимално функционални.
Стана ясно, че се разработва и нова рекламно-информационна система за сградата и проект за осветяването на Двореца.

Работното време и телефоните за връзка с билетния център на НДК са:

Телефони: (+359 2) 916 63 68, 916 63 69
Еmail: biletencentar@ndk.bg

Работно време:
понеделник-петък: от 9:00 до 19:00 ч.
събота, неделя и празнични дни: от 10:00 до 19:00 ч.