Скъсване на кормилно въже до кърмата, с което се е осигурявал баланса на кораба "Илинден" е най-вероятната причина за трагедията с българските туристи, която се случи днес на Охридското езеро.
Това съобщава македонската информационна агенция Макфакс.
Корабът "Илинден", който е произведен преди близо 70 години, е осигурявал баланс с помощта на метални въжета. Според разкази на очевидци едно от въжетата се е скъсало, което е довело до разцепването на кораба и незабавното му потъване.
Taralez
на 06.09.2009 в 05:33:56 #6един кораб като изгуби баланс се обръща, а мекедонскита флота освен че си балансира корабите с въжета (с бетонни противотежести може би
) ами и корабите и се цепят вместо да се обръщат при загуба на баланс. Сигурно и на Титаник айсберга му е скъсал някое въженце за баланс
mar
на 06.09.2009 в 02:24:10 #5При скъсване на подобно въже би трябвало да се загуби управлението, но не виждам как с въже може да се осигурява баланса на кораба.
Руслан 21
на 06.09.2009 в 02:19:50 #4Наистина "валят" простотии.
NoNames
на 06.09.2009 в 00:29:13 #3Ако не са македонците, виновен е Костов! ...Аман! Пълно е с кретени.
Gregory
на 06.09.2009 в 00:16:30 #2Да бе, повярвахме. Кораба с двойно повече пътници и виждаш ли въжето им виновно....
Sven
на 05.09.2009 в 23:46:12 #1македонските кораби се балансират с въжета, а македонските самолети летят на въглища ( македонците откраднаха тази технология от разбил се на тяхна територия албански самолет,след разпит на оцелелия въглищар)