Трудно би се намерила организация, която да финансира проект за близо 1 млрд.евро, колкото са необходими за изграждането на АМ "Тракия".
Това е мнението на председателя на транспортната комисия в парламента Йордан Мирчев.
Допълнително, според него, ситуацията около проекта се усложнява и от световната финансова криза.
"Пропиляхме две години, за да доказваме целесъобразността и законността на проекта, а през този период магистралата вече можеше да е готова", допълни Мирчев.
Според него ще трябва да се чака минимум още две години, за да се завърши "Тракия". Това Мирчев коментира по повод на изказването на регионалния министър, че АМ "Тракия" може да е готова до края на следващата година.
Депутатът открои като друга причина за затрудненията действията на някои политически сили през 2005 година, които са използвали случая с предизборна цел.
Йордан Мирчев посочи, че най-удачно би било строителството да започне до края на годината, като участъка да се раздели на 3-4 лота. Той подкрепи идеята на министър Асен Гагаузов за обявяване на търг.
Правителството е направило сериозен анализ на договора с българо-португалския консорциум. В контракта имаше достатъчно много текстове, които защитават интереса на държавата, обясни Йордан Мирчев.
шемет
на 15.05.2008 в 17:22:14 #8Само Левски, дето стана шампион Това, че не ги разбираш нещата не е толкова страшно. Страшното е, че може да се окажеш ПРАВ.
Само Левски
на 15.05.2008 в 17:12:35 #7Сега ще ви видя като почне Божков и компания да Ви строят магистралата за по 5-10 милиона на 1 км вместо оценените от 2,7 милиона на 1 км в концесията, какви ще ги заприказвате за Станишев и Гагаузов.
Само Левски
на 15.05.2008 в 17:11:16 #6Е как така се била стопила далаверата на Симеон.Нали писахте в жълтите Вестници като Труд и др. че щели да спечелят поне 10 милиарда евро ; долара или не знам колко си за срока на концесията.Как така се оказа, че сега няма да ги спечелят и се отказват.Нали цялата сделка беше далавера в полза на приближени на Симеон, а сега се оказа, че царя е защитавал националните интереси.Още повече че в концесията участваха и две държавни български фирми, които държаха 49% от общото дружесто, което щеше да ескплоатира и строи магистралата.
A320
на 15.05.2008 в 15:06:01 #5За протакането на тази магистрала е виновен Симеон и некадърното му управление, а на второ място и комунистите, които вместо да оправят кашата още повече я оплескаха. Добре, че асфалта поскъпна и далаверата за роднините на Симеон се стопи и се отървахме... Но загубихме многа човешки животи, много години, много
Alexander_I
на 15.05.2008 в 15:03:01 #4Спокс, както и да въртят тавата, пак накрая ние ще изтеглим късметчето и ние ще го плащаме. Те, като ги говорят тея работи, знаят, че не излизат от техните джобове и им е през да не казвам кое... а ние ще си бръмчим по четвъртокласни пътища, каквито и в Руската изоставена сибирска шир няма.. Но ние сме една плюнка държава, не можем една пътна мрежа поне в що годен вид да придобием.. СТАН, това сме... жалко, има много умни хора у нас, но за жалост, те нямат достъп до върха. там е окупирано. жалко, мн жалко.
sluchaen
на 15.05.2008 в 14:15:46 #3Кой знае защо са се отказали тия Май ще стане като с Балкан - ще ни осъдят и ще си вземат 3 пъти повече - без да са си свършили работата
skromniq
на 15.05.2008 в 14:15:42 #2Тя след 20 ако е готова пак ще бива
NikB
на 15.05.2008 в 14:09:50 #1А FM как е? Ще стане ли?