Ръководството на БДЖ е обсъдило дали да увеличи цените на услугите си.
На този етап обаче такава мярка няма да бъде предприемана, а ще се изчака решението на ДКЕВР колко ще повиши цената на електроенергията.
Тогава отново ще бъде обсъдено увеличаване на пътниеските и товарните превози.
Държавната комисия по енергийно и водно регулиране се очаква да излезе с решение за цената на електроенергията следващия месец.
Час по-късно ДКЕВР обяви, че предвижда 18% увеличение на тока за битови нужди
Още...
Превозвачите посочиха, че социалната политика на БДЖ всъщност е нелоялна конкуренция.
Според тезата им БДЖ извършва транспортни услуги на цена, която е далеч по-ниска от себестойността на услугата.
Малко по-рано днес министърът на транспорта Петър Мутафчиев каза, че едно поскъпване на билетите се налага заради повишаването горивата.
Министърът обаче не коментира дали в Европа има практика цените на социално важните железопътни превози да зависят от напълно нерелевантните към влаковия бизнес цени на автобусните превози.
Последното поскъпване на билетите на пътническите превози на БДЖ беше в края на 2007 година. Тогава чувствително увеличение имаше за далечните дестинации.
deteto
на 30.05.2008 в 03:17:33 #13Какво увеличение на заплатите не виждате ли че БГ я тресе яко инфлацията. Пък и българина е бъкан с пари. Бай Тошо раздаде имоти и апартаменти на всеки. Разхода за жилище е най-големият разход в цял свят. Щом си позволява българина да кара колата с тези безумни цени, да си купува скъпи GSM значи още има какво да се изцежда. Истината е грозна. Какъвто народа такива и управляващите
Юлиан-3
на 28.05.2008 в 23:32:58 #12айде стига бе.....естествено че ще вдигнат цените.....да не би влаковете да вървят с вода?!?!?!
diblasi
на 28.05.2008 в 23:15:23 #11теа тъпаци да вдигнат малко и заплатите а не само цените на билетите
Q
на 28.05.2008 в 20:30:07 #10"Проватизирайте БДЖ! Щом нещо е в ръцете на държавата то се съсипва." Обзалагам се, че си синчето на някое шофЕрче на автобус. Иска ти се да се направи скъпо, та скъпо, нали?
MGNC
на 28.05.2008 в 18:01:16 #9Мамичката йм и превозвачи баш, като станат заплатите равни на европейските може да говорим за увеличение, да се ебът в гъза до тогава
dinev
на 28.05.2008 в 17:49:59 #8"Превозвачите посочиха, че социалната политика на БДЖ всъщност е нелоялна конкуренция." - Не се сещам за друга дума освен за НАГЛОСТ. Какво ще рече "нелоялна конкуренция".
boris
на 28.05.2008 в 17:40:03 #7Проватизирайте БДЖ! Щом нещо е в ръцете на държавата то се съсипва.
sushiclub
на 28.05.2008 в 17:35:28 #6Баси и смотаната държава...Не за Европейския съюз... за Тихоокеанската организация не ставаме... Няма край гнусното анти-българско турско-комунистическо робство...
antubis
на 28.05.2008 в 16:56:34 #5Е хайде ... вдигнете и цената за дръпване на казанчето. Каква се оказа тя - увеличиха ми заплатата с 13%, а всичко останало с 50%. Че къде ще му се види края? Аз като клекна да не падат пари .. о, извините, вече ме е страх и да клекна ....
count nazgul
на 28.05.2008 в 16:10:10 #4Е добре де, защо така? БДЖ и да дигнат цените надали ще стане по-добре! И какво като тия са вдигнали цените защо и БДЖ трябва да ги вдига? (може и да имат основание не знам).
Изненадан
на 28.05.2008 в 16:06:14 #3Че БДЖ-то какво общо има с цената на петрола, те на ли повечето са на електричество ?
Apis1
на 28.05.2008 в 15:58:56 #2Оня ден нали ония си поискаха
Bender
на 28.05.2008 в 15:39:59 #1В крайна сметка повечето българи ще минат или са минали на над 10 год. бракми. Може да скрибучат, но излиза по-евтино от общественият транспорт. Който по-дефиниция, не трябва да е по-скъп от индивидуалният.