Напълно подкрепям коментар 52.
Във Великобритания също няма да видите билбордове на пътя. Там рекламните пана са само по гарите, летищата и автобусите в градовете... и на Piccadilly Circus в Лондон
Освен това, става въпрос за видео стени в 75% от случаите.
В отговор на номер 51 и всички други, които споделят това мнение - явно имате много грешна представа за света и "цивилизацията" - В Германия (надявам се по вашите критерии това да е цивилизована държава и да не е "Тумбукту") има много стриктрни закони, регламентиращи поставянето на реклами около пътища. Който е бил в Германия или ще бъде - нека забележе, че няма НИТО ЕДИН бил борд покрай магистралите, с изключение на такива афиширащи да не се кара бързо!! Същото важи за ландщрасетата - т.е. извънградските пътища. А дори там където се допуска реклама, няма да видите разголени чалга певици, дупета, гърди, прашки и т.н.
Така че ако ще сравняваме с "цивилизованите държави" - нека поне бъдем малко по-информирани по темата.....!
Не става въпрос за това на Тумбукту ли сме или на друго място.
Рекламата е вредна където и да и в каквато и да било форма! А на това отгоре и си я плащаме.
Четете по надолу коментар номер 15.
Няма какво да гледаме от запада. До сега от запад нищо добро не е дошло.
Не живеем в Тумбукту, но пък България не е само София, Пловдив, Варна...
Автомобилите не трябва да ги забраняваме. Инциденти се получават заради злоупотреба, а не заради правилна употреба. Това че някой кара без книжка или неуравновесено на пътя не означава, че и другите го правят.
Само един от проблемите на билбордовете е, че предразполагат към инциденти (което не е малък проблем сам по себе си: освен че могат да ти паднат връз колата, те и те разсейват или ти скриват пътя). Друг проблем е съдържанието им, начинът на поставяне, честотата и т.н. Но в т.нар. "демокрация" ние трудно ще свалим властите, нито пък ще повлияем на тези, които печелят пари от билбордовете. Трябва да стане някой инцидент, за да действат властите за обществения интерес... Само че тези действия трябва да предхождат и предотвратява подобни инциденти, а не обратното.
Ех, много сте ми интересни някои. Вие да не живеете в Тумбукту, че да няма реклами. Верно, че нещата не са мноог регулирани и че стават инциденти, ама затова трябва да махнем билбордите така ли. То по тая логика можем и да не караме коли. Що да не забраним и автомобилите, понеже стават инциденти????? Аз викам да махнем властите, които нехайстват за това, а не самите билборди, намерили сте и вие виновника. Ето затова държавата ни е на това деридже, щото виновниците са в сянка, а пък ние си плюем "творенията" им, вместо "твореца" им
Билбордовете са си терор и промиване на мозъци. Където и да отидеш, все си преследван от всевъзможни, често нецензурни, послания, които е трудно да не погледнеш. А и обикновено има един читав път по един маршрут, та как да ги заобиколиш?
Ясно е че заинтересованите няма да ми махнат. Даже може да ги направят и още повече. Това, което човек може да направи е да пътува по-малко и да живее на място, където инвазията е по-скоро изключение отколкото норма.
да има, обаче, само на голи жени, че да не заспя от скука докато карам! А то-какво, сложили монстера жени живкова до правец да плаши ората, сложили некви глупости за радиатори, тото еврофутбол и ракия - ми то срамота бе!
сега па тоя шабес гой яне янев ми се блещи по целия път - некви пръсти размахва, та се налага да му показвам и аз пръсти.
като се замисля най-добре да ги манат още утре сичките..
Както винаги във тази държава се поставя каруцата пред коня. Билбордове има поставени по магистралите на всяка страна но са поставени първо много по високо и второ не толкова близко до пътното платно. Но преди да се дискутира въпроса за билбордовете, защо не оправят самите пътища,пътната настилка по магистрала Тракия е ужасна. Колко пари се наляха там и е доникъде-откакто я помня е до Пловдив или малко след това. А за това което се рекламира там-не ми се говори-пълна простотия.
НЕ!!!!
Но не защото пречат или стават катастрофи, по тази логика и дърветат край пътя да отсечем или да ги заменим с автомобилни гуми.
НЕ!!!
Защото тези които ги експоатират прибират огромни съми пари за сметка на всички нас които плащаме винетки, застраховки и к'во ли не.
НЕ!!!
Защото повечето са изградени без никакъв строителен контрол от самозвани заварчици и фирми на бате и вуйчо.
НЕ!!!
Защото както всичко останало в БГ никой не поема отговорност при инцидент със съоръжение (то у нас сгради се срутват и никой не поема отговорност да не говорим за някое паднало билбордче)
НЕ!!!
Защото няма никакъв контрол върху визията и съдържанието на рекламните послания.
НЕ!!!
Защото никнат като гъби, често не се знае кой им е собственика а за отстраняването им се плаща с нашите пари.
Не, разбира се! Не стига, че телевизията, радиата и вестниците ги бълват на всяка минута, че в София не можеш да се разминеш от тях, ами и като пътувам сред природата пак да ми се пречкат насреща разни полуголи чалгаджийки, умилкващи се около бутилки алкохол. Айде стига простотии! Поне извън София, а?
НЕ!!!!
Но не защото пречат или стават катастрофи, по тази логика и дърветат край пътя да отсечем или да ги заменим с автомобилни гуми.
НЕ!!!
Защото тези които ги експоатират прибират огромни съми пари за сметка на всички нас които плащаме винетки, застраховки и к'во ли не.
НЕ!!!
Защото повечето са изградени без никакъв строителен контрол от самозвани заварчици и фирми на бате и вуйчо.
НЕ!!!
Защото както всичко останало в БГ никой не поема отговорност при инцидент със съоръжение (то у нас сгради се срутват и никой не поема отговорност да не говорим за някое паднало билбордче)
НЕ!!!
Защото няма никакъв контрол върху визията и съдържанието на рекламните послания.
НЕ!!!
Защото никнат като гъби, често не се знае кой им е собственика а за отстраняването им се плаща с нашите пари.
Нека има реклами,нека има и билбордове,на кого пречат Ами на никого.Ами като не пречат на никого тогава какво искат Да превърнат България в Анадола или да прилича на необитаема джунгла Едно време през загубеният социал-комунизам вдигнали ми по 4м. билбордове и на всеки билборд снимани рака за рака другаря Живков и другаря Брежнев и,от долу писали "Да живее вечната дружба между СССР и България! Простотия до шия а,сега хората слагат красиви реклами а,не нещем! Ами това е, братко то мозъците им замръзнали от преди 1000 години,те си научени да ходят с шалвари и фереджета!Вари го, печи го той си на вкиснат циганин мирише Ето това е,българинат! "Бай Гаьо в нужника"
U-235
на 13.06.2009 в 12:33:39 #43Напълно подкрепям коментар 52. Във Великобритания също няма да видите билбордове на пътя. Там рекламните пана са само по гарите, летищата и автобусите в градовете... и на Piccadilly Circus в Лондон
Освен това, става въпрос за видео стени в 75% от случаите.
moonland
на 10.06.2009 в 23:14:41 #42В отговор на номер 51 и всички други, които споделят това мнение - явно имате много грешна представа за света и "цивилизацията" - В Германия (надявам се по вашите критерии това да е цивилизована държава и да не е "Тумбукту") има много стриктрни закони, регламентиращи поставянето на реклами около пътища. Който е бил в Германия или ще бъде - нека забележе, че няма НИТО ЕДИН бил борд покрай магистралите, с изключение на такива афиширащи да не се кара бързо!! Същото важи за ландщрасетата - т.е. извънградските пътища. А дори там където се допуска реклама, няма да видите разголени чалга певици, дупета, гърди, прашки и т.н. Така че ако ще сравняваме с "цивилизованите държави" - нека поне бъдем малко по-информирани по темата.....!
edna bulgarka
на 10.06.2009 в 22:20:27 #41Във всяка нормална и цивилизована държава има реклами на всякаде.Защо не и в БГ? Друг е въпроса дали шофьорите блеят по - вече или по-малко.
Kihano6
на 10.06.2009 в 11:44:06 #40Не става въпрос за това на Тумбукту ли сме или на друго място. Рекламата е вредна където и да и в каквато и да било форма! А на това отгоре и си я плащаме. Четете по надолу коментар номер 15. Няма какво да гледаме от запада. До сега от запад нищо добро не е дошло.
silence
на 09.06.2009 в 11:27:04 #39Не живеем в Тумбукту, но пък България не е само София, Пловдив, Варна... Автомобилите не трябва да ги забраняваме. Инциденти се получават заради злоупотреба, а не заради правилна употреба. Това че някой кара без книжка или неуравновесено на пътя не означава, че и другите го правят. Само един от проблемите на билбордовете е, че предразполагат към инциденти (което не е малък проблем сам по себе си: освен че могат да ти паднат връз колата, те и те разсейват или ти скриват пътя). Друг проблем е съдържанието им, начинът на поставяне, честотата и т.н. Но в т.нар. "демокрация" ние трудно ще свалим властите, нито пък ще повлияем на тези, които печелят пари от билбордовете. Трябва да стане някой инцидент, за да действат властите за обществения интерес... Само че тези действия трябва да предхождат и предотвратява подобни инциденти, а не обратното.
trustworthy
на 09.06.2009 в 00:40:20 #38Ех, много сте ми интересни някои. Вие да не живеете в Тумбукту, че да няма реклами. Верно, че нещата не са мноог регулирани и че стават инциденти, ама затова трябва да махнем билбордите така ли. То по тая логика можем и да не караме коли. Що да не забраним и автомобилите, понеже стават инциденти????? Аз викам да махнем властите, които нехайстват за това, а не самите билборди, намерили сте и вие виновника. Ето затова държавата ни е на това деридже, щото виновниците са в сянка, а пък ние си плюем "творенията" им, вместо "твореца" им
silence
на 08.06.2009 в 11:48:18 #37Билбордовете са си терор и промиване на мозъци. Където и да отидеш, все си преследван от всевъзможни, често нецензурни, послания, които е трудно да не погледнеш. А и обикновено има един читав път по един маршрут, та как да ги заобиколиш? Ясно е че заинтересованите няма да ми махнат. Даже може да ги направят и още повече. Това, което човек може да направи е да пътува по-малко и да живее на място, където инвазията е по-скоро изключение отколкото норма.
birben
на 08.06.2009 в 01:41:32 #36Обичам реклмата
но наистина е излишно и опасно за движението
dia123
на 04.06.2009 в 16:24:44 #35не, мамка ви тъпа
чудумир питагоров
на 04.06.2009 в 01:08:08 #34Аз мисля че извадката е КРАСНОРЕЧИВА ! надявам се и за цигарите на булично място е такава. НЕ НА ТЮТЮНО-ПУШЕНЕТО !!!
Хирам
на 31.05.2009 в 19:30:44 #33да има, обаче, само на голи жени, че да не заспя от скука докато карам! А то-какво, сложили монстера жени живкова до правец да плаши ората, сложили некви глупости за радиатори, тото еврофутбол и ракия - ми то срамота бе!
сега па тоя шабес гой яне янев ми се блещи по целия път - некви пръсти размахва, та се налага да му показвам и аз пръсти.
като се замисля най-добре да ги манат още утре сичките..
Driver
на 31.05.2009 в 19:12:26 #32Както винаги във тази държава се поставя каруцата пред коня. Билбордове има поставени по магистралите на всяка страна но са поставени първо много по високо и второ не толкова близко до пътното платно. Но преди да се дискутира въпроса за билбордовете, защо не оправят самите пътища,пътната настилка по магистрала Тракия е ужасна. Колко пари се наляха там и е доникъде-откакто я помня е до Пловдив или малко след това. А за това което се рекламира там-не ми се говори-пълна простотия.
Selianin_Deputat
на 31.05.2009 в 00:25:37 #31НЕ!!!! Но не защото пречат или стават катастрофи, по тази логика и дърветат край пътя да отсечем или да ги заменим с автомобилни гуми. НЕ!!! Защото тези които ги експоатират прибират огромни съми пари за сметка на всички нас които плащаме винетки, застраховки и к'во ли не. НЕ!!! Защото повечето са изградени без никакъв строителен контрол от самозвани заварчици и фирми на бате и вуйчо. НЕ!!! Защото както всичко останало в БГ никой не поема отговорност при инцидент със съоръжение (то у нас сгради се срутват и никой не поема отговорност да не говорим за някое паднало билбордче) НЕ!!! Защото няма никакъв контрол върху визията и съдържанието на рекламните послания. НЕ!!! Защото никнат като гъби, често не се знае кой им е собственика а за отстраняването им се плаща с нашите пари.
Uau
на 30.05.2009 в 00:46:02 #30Реклами само за плюскане,пиене,ебане и политика.Ако мислите че това може да се прави и без реклама за какво ви са тогава билбордове?
filosofa
на 29.05.2009 в 23:11:53 #29не
elemag73
на 29.05.2009 в 16:29:31 #28Не, разбира се! Не стига, че телевизията, радиата и вестниците ги бълват на всяка минута, че в София не можеш да се разминеш от тях, ами и като пътувам сред природата пак да ми се пречкат насреща разни полуголи чалгаджийки, умилкващи се около бутилки алкохол. Айде стига простотии! Поне извън София, а?
NoMaMaTa
на 28.05.2009 в 18:52:44 #27Не, с изключение на "Ауспуси за камиони"
FOREX
на 28.05.2009 в 13:05:26 #26НЕ!!!! Но не защото пречат или стават катастрофи, по тази логика и дърветат край пътя да отсечем или да ги заменим с автомобилни гуми. НЕ!!! Защото тези които ги експоатират прибират огромни съми пари за сметка на всички нас които плащаме винетки, застраховки и к'во ли не. НЕ!!! Защото повечето са изградени без никакъв строителен контрол от самозвани заварчици и фирми на бате и вуйчо. НЕ!!! Защото както всичко останало в БГ никой не поема отговорност при инцидент със съоръжение (то у нас сгради се срутват и никой не поема отговорност да не говорим за някое паднало билбордче) НЕ!!! Защото няма никакъв контрол върху визията и съдържанието на рекламните послания. НЕ!!! Защото никнат като гъби, често не се знае кой им е собственика а за отстраняването им се плаща с нашите пари.
alek20
на 27.05.2009 в 17:25:58 #25Arhangel
на 27.05.2009 в 10:18:41 #24Нека има реклами,нека има и билбордове,на кого пречат
Ами на никого.Ами като не пречат на никого тогава какво искат
Да превърнат България в Анадола или да прилича на необитаема джунгла
Едно време през загубеният социал-комунизам вдигнали ми по 4м. билбордове и на всеки билборд снимани рака за рака другаря Живков и другаря Брежнев и,от долу писали "Да живее вечната дружба между СССР и България! Простотия до шия а,сега хората слагат красиви реклами а,не нещем! Ами това е, братко то мозъците им замръзнали от преди 1000 години,те си научени да ходят с шалвари и фереджета!Вари го, печи го той си на вкиснат циганин мирише
Ето това е,българинат! "Бай Гаьо в нужника" 