Електронният магазин Касида е провеждал некоректно кампания за намаление на бебешки колички, установиха инспектори от Комисията за защита на потребителите (КЗП).

За месец търговецът е обявил отстъпка от 15% на всички модели бебешки колички от определена марка. Никъде на сайта обаче няма информация как потребителите да се възползват от обявеното намаление. При поръчка в електронната кошница се изписват редовните цени на артикулите.

Освен това търговецът не е осигурил достатъчно количества, за да може да отговори на потребителския интерес за целия срок на промоцията и да достави поръчките до пет работни дни, съгласно предварително поетия от него ангажимент. Той дори не е предупредил, че е възможно стоката да не е налична.

Проверката е по повод на жалба, в която дама посочва, че не е получила в срок заявена от нея бебешка количка от моделите в промоция. Търговецът е потвърдил с телефонно обаждане и по електронната поща, че ще изпълни поръчката в рамките на текущата седмица.

Четири дни по-късно клиентката е уведомена по телефона, че желаният от нея модел не е наличен и нова доставка ще има най-рано след две седмици. В сайта нямало информация, че продуктът е изчерпан, а за нея е било важно да получи количката навреме, тъй като в този период влиза в деветия месец на бременността си.

За същия търговец тече нова проверка за коректността на обявена за Великденските празници промоция за намаление до 50% на детски дрехи. Към момента продължава да е активен банерът на кампанията. Цените на всички артикули, към които отвежда банера, са изписани в червен цвят, което внушава на потребителите, че са намалени.

В същото време не за всеки от тях са посочени редовна и намалена цена, както и какъв евентуално е размерът на отстъпката. Най-вероятно се касае за залежала Великденска промоция, за каквито председателят Димитър Маргаритов неотдавна предупреди.