Комисията за регулиране на съобщенията реши да санкционира всички 20 предприятия, предоставящи обществени телефонни услуги. Причината е забавяне на процедурата по преносимост на телефонните номера.
Срокът, в който операторите трябваше да представят в КРС подписани от всички предприятия процедури за осъществяване на преносимост на географски, негеографски и номера в мобилни мрежи, изтече на 10 май.
КРС наложи на всички предприятия максималната санкция за този вид нарушения в размер на 5000 лв. за всяка процедура, съобщи БНР.
С цел облекчаване на хората, от април КРС прие процедура за обслужване на "едно гише" (заявлението за преносимост ще се подава при избрания от потребителя оператор) и се намаляват сроковете за осъществяване на преносимостта.
Предприятията трябва да започнат да работят по новите правила от 6 август 2010 г. Наличието на процедури е задължително условие за осъществяване на процеса на преносимост.
titanik
на 06.06.2010 в 15:09:50 #1Интернет доставката на Vivacom е меко казано БЕЗОБРАЗНА Никой на доверие да не се подлъгва по техните реклами по съответните им пакетни доставки на разни услуги. Аз им повярвах и сключих договор за доставка на интернет и телефонна услуга /за което много съжалявам/, но интернет доставката им е под всякаква критика. За безобразната им интернет доставка има няколко вероятности: 1- Правят го умишлено с цел да си поръчаш доставки с по-високо заплащане /най-вероятното/ 2- Сървърите им не са в ред и не се поддържат правилно /малко вероятно/ 3- Техническият персонал поддържащ сърварите е горе долу грамотен /което е извънредно недопустимо и не е за вярване/ Препоръка: Ако някой реши да подпише договор с vivacom за какъвто и да е пакет услуги, нека към договора, предложен от тяхна страна, собственоръчно във всички екземпляри да добави, че подписва с условие за определен от клиента изпитателен срок/най-малко 1 месец/. По този начин клиентът ще е в пълното си право да прекрати договора си с vivacom, ако не се спазват условията обещавани от страна на vivacom. Ако подобна добавка не бъде приета от страна на vivacom, то по-добре ще е да не се приемат /на сляпо/ обещанията по съответния пакет услуги и да не се стига до сключване на договор. Светът на капитала се управлява от вълчи закони, така че внимавайте. Войната с клиента, винаги води до поражение на компанията. Крайно време е моралът и коректността, да заемат полагащото им се място в бизнес отношенията, а некоректните да бъдат изхвърлени зад борда.Докато vivacom не си оправят интернет услугата си, аз ще продължавам да разпространявам това предупреждение Излъган от vivacom клиент