Основният въпрос, който касае потребителите и абонатите на мобилни услуги е кога и какви компенсации могат да получат. Законът предвижда, че мобилните оператори трябва да предоставят качествена и постоянна услуга. Това заяви депутатът от БСП-Обединена левица и председател на Комисията по транспорт и съобщения Кирил Добрев пред журналисти за срива в услугите на няколко мобилни оператора.
Той уточни, че се обсъждат вариантите дали за срива е била налице кибератака, но по него думи става въпрос за актуализация на софтуера, която е продължила по-дълго от очакваното време.
Добрев обясни, че има технически проблем с мобилните оператори.
"В непрестанна връзка съм с Комисия за регулиране на съобщенията (КРС), които са подготвили доклад и утре той ще бъде при мен на бюрото", каза той.
Депутатът от БСП призова потребителите, които са имали срив от страна на своите мобилни оператори, да потърсят правата си. На партийния сайт на БСП ще имат възможност да попълнят бланка и да си търсят правата с колективен или индивидуален иск.