БТК и останалите оператори, включително и мобилни, са се договорили за условията и реда, по който ще се предоставят данни и ще се формира и ползва обща бази-данни за потребителите.
Това ще позволи да се направи общ телефонен указател.
Указателят е електронен и съдържа информация, както за абонатите на БТК, така и за абонатите на други оператори, пише Money.bg.
Събирането, обработката и предоставянето на данните, необходими за издаване на телефонни указатели и предоставяне на телефонни справочни услуги се извършва в съответствие с изискванията на ЗЕС и Закона за защита на личните данни.
Всеки абонат, който желае да предостави данните си за указателя, би следвало да уведоми изрично своя оператор за това.
Съгласно договорите, съответните оператори са задължени да предоставят данните на абонатите, но само на тези, които са изразили съгласие за включване.
Указателят се поддържа от БТК, която е задължена да го предоставя, тъй като е определена за предприятие със значително въздействие на фиксирани телефонни услуги.
Процесът на договаряне бе с участието на Комисията за регулация на съобщенията (КРС), която контролира спазването на законовите разпоредби и произтичащите от тях задължения.
titanik
на 06.06.2010 в 15:19:52 #2Интернет доставката на Vivacom е меко казано БЕЗОБРАЗНА Никой на доверие да не се подлъгва по техните реклами по съответните им пакетни доставки на разни услуги. Аз им повярвах и сключих договор за доставка на интернет и телефонна услуга /за което много съжалявам/, но интернет доставката им е под всякаква критика. За безобразната им интернет доставка има няколко вероятности: 1- Правят го умишлено с цел да си поръчаш доставки с по-високо заплащане /най-вероятното/ 2- Сървърите им не са в ред и не се поддържат правилно /малко вероятно/ 3- Техническият персонал поддържащ сърварите е горе долу грамотен /което е извънредно недопустимо и не е за вярване/ Препоръка: Ако някой реши да подпише договор с vivacom за какъвто и да е пакет услуги, нека към договора, предложен от тяхна страна, собственоръчно във всички екземпляри да добави, че подписва с условие за определен от клиента изпитателен срок/най-малко 1 месец/. По този начин клиентът ще е в пълното си право да прекрати договора си с vivacom, ако не се спазват условията обещавани от страна на vivacom. Ако подобна добавка не бъде приета от страна на vivacom, то по-добре ще е да не се приемат /на сляпо/ обещанията по съответния пакет услуги и да не се стига до сключване на договор. Светът на капитала се управлява от вълчи закони, така че внимавайте. Войната с клиента, винаги води до поражение на компанията. Крайно време е моралът и коректността, да заемат полагащото им се място в бизнес отношенията, а некоректните да бъдат изхвърлени зад борда.Докато vivacom не си оправят интернет услугата си, аз ще продължавам да разпространявам това предупреждение Излъган от vivacom клиент
Минувач
на 05.08.2009 в 15:58:14 #1БТК http://www.btc.bg/online/cgi-bin/wpd.cgi