Към момента, ако се реализират всички планирани чартърни полети, загубите за туризма у нас могат да бъдат между 30-40%. Това е оптимистичният вариант, заяви министърът на туризма Николина Ангелкова пред Нова телевизия.

Тя подчерта, че туризмът буквално е бил сринат и сега се заделят средства за реклама.

Иска ми се да имаме позитивни послания за туризма у нас. Започнали сме своята кризисна кампания още през април месец, поясни Ангелкова.

По думите ѝ в бюджета са предвидени 12 млн. лв. за реклама. Направени са 54 клипа за рекламиране на туризма, като от следващата седмица те ще започнат да се въртят по водещите телевизии и онлайн каналите в нашите съседки.

Много е важно да се направи таргетирана реклама и в момента, в които започнат пътуванията тя да има максимален ефект, отбеляза Ангелкова.

Удължават летния сезон до края на октомври

Удължават летния сезон до края на октомври

Това съобщи министърът на туризма Николина Ангелкова

По отношение на сигнали за кафе от 8 лв. на плажа и таксуване за Wi-Fi, министърът подчерта, че това са единични случаи и вече са предприели мерки. Тя допълни, че точно тези примери влияят много неприятно на българския туризъм.

Ангелкова поясни, че плажните принадлежности не трябва да се смесват с отделната търговска площ. За нея трябвало да има ясно обозначение.

Тя отрече и появилите се твърдения, че с тапите по границата с Гърция се стреми да се поощри туризма у нас. По думите ѝ не може всичко, което се случва при нашите съседи да е провокирано от нас.

По повод излезлите снимки на премиера, Ангелкова заяви, че е отвратена. Според нея сме стигнали дъното, щом се правят подобни компромати.

Никой не говори за това, което е постигнато то ГЕРБ. Вместо битката да се води с политики, се използват компромати, подчерта министърът.

Ангелкова насочва усилия за късен летен сезон със старт от 1 юли

Ангелкова насочва усилия за късен летен сезон със старт от 1 юли

Създават Европейски компенсационен фонд при пътуванията